thrice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jess! Hvis du vil ha tips til mat og øvelser utover at du MÅ kjøre på med baseøvelsene anbefaler jeg deg treningsforum.no der kan du få mye bedre hjelp enn jeg kan gi deg=) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 ok, takk, jeg begynner forstå dette nå Skal jeg trene styrke under gerilja kardio perioden også? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 mm. men siden du kutter ned på matinntaket når du deffer skal man ikke kjøre på så hardt som i en bulkeperiode. Går vel mer på vedlikehold av muskelatur og volum samtidig som man brenner bort det overflødige fettet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Snobjorn, anbefaler at du leser den oppsamlingstråden for trening og kosthold som vi har her på forumet; mye gode råd der Lenke til kommentar
warneck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke dumt om du får hjelp til å måle fettprosenten nå, ligger du høyt anbefaler jeg deg en stund på kardio/deff først, så kan du kjøre en slags kombinert deff+bulk. Ved en slik kjører du kardio på tom mage, f.eks. ved morgen eller etter endt styrkeøkt. Vil anbefale deg sterkt å kjøre styrkeøkter. Til DNA, som sa han bare har fett på magen, heller tvilsomt, har du bare det så sliter du stort med helsemessige risikoer. Vil påstå du har fett på rumpe, indre lår, rygg, bryst og mage, skuldre, nakke og legger. Hvor store mengder de er fordelt på er vel et annet spørsmål. Men størsteparten sitter nok på mage og rumpe! -- Deff står vel strengt tatt for DEFINE. Og det er ikke noe krav at man skal kjøre en bulk før man tar av fett for at det skal kalles DEFF *Doh, vær så snill da!* Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har jo sagt før at det sitter andre steder enn mage og, men det sitter MYE mer på mage enn andre steder og bryst kan jegikke akurat si at det er så mye fett- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kanskje jeg skal prøve meg litt på dette jeg også. Har relativt lite fett på kroppen, er bare en tynt lag med hud liksom overalt utenom mage og bryst. Men går vel ikke an å punkt-slanke seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå