Paramedic07 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei, Jeg har problemer med Nintendo Wii. Kontrollen som er trådløs må jeg holde opp ned i en spesiell stilling for å få den inn på Wii`en ( fungerer jo akkurat som en PC mus ). Er det noe spesielt jeg må gjøre for at den skal fungere riktig? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 ? Hø? Du må holde den mot TV-en (eller sensor baren) for å bruke pekeren, ja. Synes det fungerer helt kjempeflott jeg. Eller er det ikke det du mener? Lenke til kommentar
Paramedic07 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Når jeg peker den mot konsollen kommer den hånden frem så jeg prøvde på alle mulige måter og da jeg holdt den opp ned kom hånden frem. Må man innstallere den på noen måte? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Når jeg peker den mot konsollen kommer den hånden frem så jeg prøvde på alle mulige måter og da jeg holdt den opp ned kom hånden frem. Må man innstallere den på noen måte? 7619032[/snapback] Sikker på at du har lagt sensorbaren på riktig plass? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har og et problem, jeg skjønner ikke hva problemet er... Lenke til kommentar
Paramedic07 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, hvordan gjør man det? 7619153[/snapback] Prøvd å lese gjennom brukerveiledningen? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, hvordan gjør man det? 7619153[/snapback] sensorbaren er den svarte avlange dingsen du får med...den må plasseres enten under eller over tven. Deretter stiller du på konsollen om du har plassert den under eller over tven....det er den som forsterker signalene fra kontrollen din til Wii'en. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Nei, hvordan gjør man det? 7619153[/snapback] sensorbaren er den svarte avlange dingsen du får med...den må plasseres enten under eller over tven. Deretter stiller du på konsollen om du har plassert den under eller over tven....det er den som forsterker signalene fra kontrollen din til Wii'en. 7619172[/snapback] Rettelse, den sender ut "usynelig" lys, som IR kameraet i Wiimoten oppfatter og sender som info tilbake til Wiien. Om denne baren ikke er rett plassert, blir Wiien usikker på hvor Wiimoten er fremfor TVen, og det oppleves som alt er feil når du skal bevege pekeren på skjermen. Endret 1. januar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har du plassert sensoren i riktig plassering over/under TV-en (prøv å bytt mellom disse). Sjekk instillingene for dette i Options. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå