Fruktkake Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er på utkikk etter et program som gjør min video på 11 minutter og 2 sekunder til 10 minutter lang. Dette er for å gjøre den klar for YouTube, og den siste delen av videoen er ikke viktig. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Litt avhengig av kva slags video det er, men du kan prøve Virtualdub MPEG2. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Kan du forklare hva jeg skal gjøre inni programmet for å kutte av der jeg vil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Flytt tidsmarkøren til byrjinga av den delen du vil ha og trykk Home. Flytt den so til slutten av delen og trykk End. Du vil sjå at området vert markert med ein lysare farge. For å lagre utan å komprimere på ny, vel Video --> Direct stream copy og lagre so med File --> Save AVI. Redigert: Om du vil slette ein del, merker du på same måte og trykker Delete. Endret 1. januar 2007 av incanus Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hmm, når jeg kuttet utt det minuttet og lagret ble filmen 139mb. Brukte samme codec som når jeg to opp klippet. Originalklippet er 40mb. Da er jeg like langt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Valgte du Video --> Direct stream copy før du lagra? Det skal ikkje verte større då... Det er forresten mogeleg å gjere innstillingar på dei fleste codecar, so ein kan få vidt forskjellige filstorleikar med same codec. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Nå fungerte det. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå