Frink Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hvis dere har fulgt med forumet litt, vet dere kanskje at PSU'en min er syk. Den leverer ikke strømmen jeg trenger, derfor skal jeg kjøpe ny, og det SNART! Lurte på om dere hadde noen anbefalinger? Tenkte meg denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EG365PVEFM Noen som har noen kommentarer på dette? edit: over 20 views og ingen kommentarer? [ Denne Melding var redigert av: zymot1x på 2002-11-24 03:38 ] Lenke til kommentar
Frink Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Jaja, hvis dere skal være slik mot meg :wink: Tror jeg bare bestiller den på URL ovenfor. Har alltids angrerettet om den ikke funker. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Enermax går for å ha gode PSU`r dem. Prisen er vel også grei, så jeg ser ingen grunn til hvorfor du ikke skal velge den :smile: Lenke til kommentar
Frink Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 YAY, tilbakemelding :razz: Joda, har hatt på følelsen at enermax er kvalitet, lurte bare på om mange andre hadde samme mening :smile: Har bestilt, så nå kan jeg legge meg glede meg. Ikke noe gøy å ikke kunne spille noe som helst i over 2 minutter uten at maskinen rebooter seg selv :sad: Håper i hvert fall dette kommer til å forsvinne! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ikke gå for dyre Enermax PSU`er, kjøp heller Aopen 350W. Den er produsert av Fortron/source og har i test vist at den klarer å levere over 450W!! Tomshardware sier følgende: Also recommended is the Fortron FSP. This model achieved a maximum output of 450 watts - and it was quiet. Link: http://www6.tomshardware.com/howto/02q4/02...upplies-13.html Hvis du kjøper et Aopen 600B, så får du denne strømforsyningen med. Kabinettet koster ca.850kr., Enermax`en koster bare 250kr mindre. Så da skjønner du vel poenget mitt? Dessuten klarer enermax`en på 350W bare 390W i tester, se følgende link: http://www6.tomshardware.com/howto/02q4/02...upplies-12.html Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Synd du hadde bestilt allerede :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hadde det ikke vært for sent, så hadde jeg sagt: Kjøp denne fra Den lager nesten ikke lyd, og er av høy kvalitet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 To Fortron/Source poster på 3 min. :smile: (Den kom mens jeg skrev min) _________________ Hail the admins or feel their wrath strike down upon you, humble slave! §3: Vær saklig og høflig for **** [ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-11-24 04:10 ] Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Den den Fortron PSU`en de selger hos microplex er en veldig gammel modell! Det er ikke den samme som var testa hos Toms Hardware. Skal du ha den nye anbefaler jeg dere å kjøpe et Aopen 600B kabinett, da er du garantert å få riktig vare.. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 ..en annen ting! I hw.no sin test av Aopen 600B skriver de at strømforsyningen er produsert av sparkle. Vet ikke helt hvor de har fått det fra, men dette stemmer ikke. FSP350BTP produseres av fortron/source, du kan lese mere om den her: http://www.fortron-source.com/images/DM(PC).pdf Lenke til kommentar
doy4ever Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Selv har jeg kjøpt en Lepont strømforsyning, 470W, ATX12V/P4 SF470TSTB - Black Strength og er svært fornøyd med den. Utrolig mange tilkoblinger og valg, bra kjøling med 3 vifter (gullbelagte) og med gullbelagte kontakter. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Tror du har gjort et bra valg med den Enermax-PSU´en. Har selv den 350Watteren. Jeg har den modellen med Active PFC og manuell vifteregulering. Har aldri hatt problemer med den, den leverer masser av kraft. Hva er alt det maset deres om max effekt? Om den kan takle 350 eller 450W er da ikke det viktigste, du skal ha ei rimelig føcked-up datamaskin om den suger 450W! Det viktigste er stabiliteten og kvaliteten på spenninga og strømmen. Et millisekund med for lav strøm kan medføre at maskina henger seg eller restarter. Har du ei maskin som TRENGER 450W (Om den har Peltier, disker i RAID, FSB på 200mhz osv), ja da kan du begynne å se etter max-effekt. Lenke til kommentar
Frink Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Tusen takk for bra tilbakemelding :smile: Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Q-tech 550W er et annet alternativ du kan gå for.. Den er veldig billig, og kom bra ut i test. Husker ikke helt hvilken side som hadde review, men søker du på nettet finner du den. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 "Hva er alt det maset deres om max effekt? Om den kan takle 350 eller 450W er da ikke det viktigste, du skal ha ei rimelig føcked-up datamaskin om den suger 450W! Det viktigste er stabiliteten og kvaliteten på spenninga og strømmen." Til dette må jeg bare si "hvorfor ikke!". Klart man går for PSU`en som leverer mest og i tilegg gir deg ett helt kabinett ekstra på kjøpet. Vi snakker tross alt bare om ett mellomlegg på 250kr. Når det gjelder "kvaliteten" på spenninga/strøm tror jeg ikke Fortron/source står noe tilbake ovenfor Enermax`en, snarere kanskje tvert i mot! Det er ikke helt uten grunn at mange servere inneholder fortron PSU`er :smile: Enermax PSU`ene er noe av det mest opp-hypete produktet du finner på nettet, klart det ser tøft ut med doble vifter o.l., men du kan få MYE mere for pengene dine hvis du velger ett annet produkt! Den er sikkert helt ok, men du må sannelig betale for den middelmådige ytelsen.. Get real! Lenke til kommentar
Borf Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 14:08, skrev ArticOC:Q-tech 550W er et annet alternativ du kan gå for..Den er veldig billig, og kom bra ut i test.Husker ikke helt hvilken side som hadde review, men søker du på nettet finner du den. Q-Tech er det vel aashima som lager. altså ikkje noko særligt god kvalitet. Har hatt ein psu av før, som løysna ledningene på, og vifta bråka ein god del. Ellers så har eg bra erfaring med aopen og inwin psu`er Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 anbefaler du satser på enermax ellers ser lepon ut også grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå