Gå til innhold

[Bruk emnefeltet fornuftig!]


texaz

Anbefalte innlegg

hei.problemet!!!!compaq evo 8000v vil ikke spille av lyd.alt starter riktig men ikke en eneste lyd slipper ut.

 

MOD: Endrer du ikke emnefeltet ditt til noe bedre innen neste gang jeg sjekker (noen timer) stenger jeg posten

 

MOD2: Tiden er ute

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-24 15:42 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-24 19:58 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-24 02:11, skrev texaz:

hei.problemet!!!!compaq evo 8000v vil ikke spille av lyd.alt starter riktig men ikke en eneste lyd slipper ut.


 

Skjekk i computer management om du har driverne for lydkortet ditt installert? Mulig du har sett etter, men har du skjekket om volumet er skrudd opp? ;P

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-24 02:29, skrev Fake:

for å informere om at slike tåpelige emner er frustrerende.. det narrer da folk som da ikke har interesse av å lese om emnet inn på seg.. er nesten like ille som: "søt jente trenger hjelp" emner..


 

Pluss at det faktisk er en del modem og ISDN brukere som bruker lenger tid og da også penger på å komme inn på trådene.

Kanskje texaz (og muligens bulldog) bør lese litt om Nettikette.

Lenke til kommentar

Quote:



Pluss at det faktisk er en del modem og ISDN brukere som bruker lenger tid og da også penger på å komme inn på trådene.

Kanskje texaz (og muligens bulldog) bør lese litt om
.



 

Joda, greit nok det. Jeg bare synes det er så tåpelig å flame folk for småting som det der. Det er litt dårlig etikette det også spør du meg.

Lenke til kommentar

Quote:


Pluss at det faktisk er en del modem og ISDN brukere som bruker lenger tid og da også penger på å komme inn på trådene.


 

Ærlig talt - Man har da _valget_ mellom å gå inn på de trådene eller ikke. Synes man topic er tåpelig og er man redd for at det blir dyrt (bortkastede penger), så kan man velge å ikke gå inn på den tråden av den grunn at topic er tåpelig.

 

Til Texaz: Prøv å reinstaller lydkortdriverne. Pleier å funke.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: dr_spook på 2002-11-24 15:39 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...