texaz Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hei.problemet!!!!compaq evo 8000v vil ikke spille av lyd.alt starter riktig men ikke en eneste lyd slipper ut. MOD: Endrer du ikke emnefeltet ditt til noe bedre innen neste gang jeg sjekker (noen timer) stenger jeg posten MOD2: Tiden er ute <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-24 15:42 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-24 19:58 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hadde du brukt emne-feltet til noe fornuftig så KANSKJE jeg hadde hjulpet deg Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 02:11, skrev texaz:hei.problemet!!!!compaq evo 8000v vil ikke spille av lyd.alt starter riktig men ikke en eneste lyd slipper ut. Skjekk i computer management om du har driverne for lydkortet ditt installert? Mulig du har sett etter, men har du skjekket om volumet er skrudd opp? ;P Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 02:17, skrev Fake:hadde du brukt emne-feltet til noe fornuftig så KANSKJE jeg hadde hjulpet deg så hvorfor gidder du i det hele tatt å svare? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 for å informere om at slike tåpelige emner er frustrerende.. det narrer da folk som da ikke har interesse av å lese om emnet inn på seg.. er nesten like ille som: "søt jente trenger hjelp" emner.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 02:29, skrev Fake:for å informere om at slike tåpelige emner er frustrerende.. det narrer da folk som da ikke har interesse av å lese om emnet inn på seg.. er nesten like ille som: "søt jente trenger hjelp" emner.. Pluss at det faktisk er en del modem og ISDN brukere som bruker lenger tid og da også penger på å komme inn på trådene. Kanskje texaz (og muligens bulldog) bør lese litt om Nettikette. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Pluss at det faktisk er en del modem og ISDN brukere som bruker lenger tid og da også penger på å komme inn på trådene. Kanskje texaz (og muligens bulldog) bør lese litt om Nettikette. Joda, greit nok det. Jeg bare synes det er så tåpelig å flame folk for småting som det der. Det er litt dårlig etikette det også spør du meg. Lenke til kommentar
dr_spook Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Pluss at det faktisk er en del modem og ISDN brukere som bruker lenger tid og da også penger på å komme inn på trådene. Ærlig talt - Man har da _valget_ mellom å gå inn på de trådene eller ikke. Synes man topic er tåpelig og er man redd for at det blir dyrt (bortkastede penger), så kan man velge å ikke gå inn på den tråden av den grunn at topic er tåpelig. Til Texaz: Prøv å reinstaller lydkortdriverne. Pleier å funke. [ Denne Melding var redigert av: dr_spook på 2002-11-24 15:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg