FranzJosef Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ønsker å lage hjemmesider av personlig karakter, ikke noe avansert database-greier eller noe sånt. Bare greit og enkelt. Hva er da best? Openoffice-pakken har ikke noe, synes det blir litt FOR enkelt å bare lagre de "word" filene i html. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Macromedia Dreamweaver er et veldig enkelt og greit program. Men du kan jo også bruke photoshop til å designe siden din Design siden din i photoshop og videreutvikle siden din med dreamweaver Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 evolvEd veldig bra gratis program(kun text ikke wysiwyg(som forsåvdt er bra)) brukte det når jeg fortsatt kjørte windows(vil ikke starte med verken wine eller crossover ) anbefales på det sterkeste (htmldog anbefales også om du ikke har full peil på kode ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg synes Notepad2 er best. Men bluefish er bra hvis du kjører linux. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Eg syns notepad++ er greitt, men om du ikkje har heilt sansen for kode, så kan du prøve dreamwaver. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Brukte selv og lage sider i WYSIWYG editor som dreamweaver før, for å si det slik så er det mye enklere med Notepad ++ når du har lørt deg grunnleggende html og css.. Alt blir så mye bedre;D /Jan Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå