Gå til innhold

[løst]Min karriere er gode greier, men mangler noe...

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget nylig at det var en knapp som het "Min karriere" i menyen til venstre.

Den har kanskje vert der lenge eller den har kanskje dukket opp nylig, men jeg har nå nettopp sett den :)

Jeg ble veldig glad da jeg oppdaget at denne brukes til å lage en CV, for dette har jeg hatt lyst på lenge. Men etter at jeg hadde lagt inn litt greier fant jeg ut at den mangler litt...

:hmm: Hvor kan jeg legge inn sertifiseringer og slikt?

Det finnes noe som kalles "Kurs og sertifiseringer", men dette er da etter min mening ikke godt nok. Den må helt klart være der, men den trenger litt mer. Den gir mulighet til å velge sted, tittel og når du tok kurset. Jeg foreslår at den kanskje burde deles. En egen slik for kurs en har tatt, og en annen for eventuelle sertifiseringer en har. Jeg savner også her et sted å kunne legge inn hvilke sertifikater jeg har. Dette er ofte relevant i mange jobber, og det er da noe som bør være med.

:hmm: Bug i nøkkel kunnskaper?

Det er ikke sikkert at dette er en generell bug, men jeg fikk i vertfall ikke til å legge inn noe nøkkelkunnskaper. Det skal da sies at jeg ikke har prøvd dette på Windows, men derimot i Safari på OSX. Uansett så burde det vel virke i alle nettlesere ettersom data og teknologi er tema i store deler av forumet. (Jeg er vel ikke den eneste som bruker Mac?)

:thumbdown: Tidslinjen ser rar ut.

Det er noe rart med tidslinjen. (Se bilder)

I Bilde 1 skal det vise at jeg i 2005 skiftet jobb, men det kommer ikke helt klart frem. Det ser her ut som om jeg har jobbet begge steder i hele 2005.

Det samme er også tydelig i Bilde 2. Her skal det vises at jeg har gått på skole, men jeg tok da ikke grunnkurs og VK1 samtidig?

:thumbup: Alt i alt så er dette gode greier, og jeg liker ideen med å ha CV online.

Jeg er nok ikke den eneste som har kommentarer til dette, så dersom noen andre føler noe mangler så er vel dette nå stedet å komme med dem.

post-42506-1167665743_thumb.png

post-42506-1167665762_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Takk for en god tilbakemelding.

Min karriere ligger på listen over ting som skal få litt ekstra oppmerksomhet i en forholdsvis snar fremtid og dine punkter er notert.

Vi har bl.a. også planer om å legge til funksjonalitet for å eksportere/importere CV til/fra andre CV-databaser som støtter dette.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...