Gå til innhold

Beta forum, Delphi var f**n meg bedre...

Anbefalte innlegg

Det går jo 3 veker og 14 dager før man får opp sidene her? Og ikkje fortell meg at det er min ISDN linje som er flakehalsen. Sponser pcutstyr.no dykk med lite penger sida det går så treigt her eller?

Var det ikkje ein ide om og få testa forumet litt bedre før det blei langsert? Ser jo klart at ikkje alt er som det skal væra no.

Alle litt seriøse forum kan man jo fårhåndsvise meldingen din før du poster den, den funksjonen kan eg ikkje finne her.

Samme med epost melingene man får når noken har svart på meldignen er jo ofte heilt på trynet.

" <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE><BR>Cornel skrev (2002-11-23 08:32):<BR>Nei, men trur det valget var avkryssa når eg flasha biosen i Windows... (Flashing i Windows er genialt)<BR> <BR>Men det må jo vera ein feil da? når det ikkje fønke!<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->Nei det trenger ikke være noe feil? Om eg gjør som du oppdaterer bios'en på mitt MSI hk må eg legga inn winxp på nytt. Kan være at noen irq adresser er forandret på den nye bios'en.

Vel... fleire som har fått slik?

Hardware.no har tapt seg STORT i det siste. Nyheitene er jo eldgamle når dei først kjem, Testene er fra forrige århundre, og dei testene som er i dette århundre er jo fulle av feil.

Kvifor ikkje mekke inn eit slik forum som er her:

http://www.politiscanner.com/forum/index.php

Her får du melding om noken svare i ein post du har svart i, sjølv om ikkje det var du som starta posten. Det er ein stor fordel!

Saknar tida da Delphi var forumet og hw.no VIRKLIG var HW.no, no er det jo fult av skvip på framsida...

Spel omtaler, og asus kort i prisguiden... YUMMY... kor masse dritt går det ann og hoste opp? Det "Ser" jo ut som dere produserer ein haug med nyheiter, men desverre er det fåtall av det som er intresant.

Greit nok at sikkert søstersidene deres treng reklame, men hardware er hardware, det er IKKJE SOFTWARE! YIKES...

Også vart det jo ikkje betre når dykk SMØRTE inn den feite reklamen midt på sida, men den har eg komentert i ein anna post, såg den først no, då eg reinstallerte og ikkje har fått på plass hosts fila...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

go cornel

vil spesislt framheve meldingsfunksjonen med oversikt over svar du nevnte.

testene er så tynne at det er helt frustrerende å lese de avogtil. skrevet av frivillige sier dere? det er da noen som sitter og tjener penger på denne siden, er det greit nok å bortforklare dette på et slikt usagn da? er jo deres ansvar å tilby noe slikt. tester på eget utstyr? dere får jo ting tilsendt gratis omtrent i hver test jeg leser, og dere skal jo bruke noe av reklamepengene til dette og. skal jeg lage en side selv sier dere? (sikkert) hvorfor det da, er det noe svar man gir en kunde da?, at hvis frukten på rema ikke smaker godt nok skal man dyrke sin egen?

forumet er seigt som nøkken, grunnen jeg ser til at man implementerer forumet i siden istedet for delphi er at da kan de tjene enda mer PENGER.

og så var det bedre før alle disse forbanna nettbutikkene oppdaget forumet og snikreklamerte i hytt og pine. og ja.... spekulerer i om det ikke er litt penger inne i bildet her og *hint* *hint*

Lenke til kommentar

har du betalt noe for å komme inn hit da?

Dere har vel i grunn lite å klage på siden det eneste dere betaler er internett regninga.

Om hw.no hadde vært en betal-side, så hadde det vært greit å slenge dritt som dette, for jeg vil tørre påstå at dette ikke er særlig konstruktiv kritikk, men når dere ikke betaler noe for å få alt dette innholdet servert, så syns jeg dere kan være litt snillere.

Lenke til kommentar

Lavmålt, går kjapt som bare juling her hos meg! Ingen grunn til å klage! Hardware.no har det beste forumet jeg vet om her til lands, iallfall for oss som har peiling på hva vi preiker om.

At noen av dere "lesere" ikke kan forstå enkelte faguttrykk som blir brukt i ulike tester, så betyr ikke dette at testene er dårlige, eller skrevet på en dårlig måte! Tvert imot, om noen som skulle teste et produkt ikke viste hva som var hva, så ville det ikke ha blitt en troverdig test! All honør til Hardware.no spør du meg!

Dette er en gratisside! Jeg har Hardware.no som startsiden min, dette fordi det er her jeg leser "viktige" nyheter, og det er her jeg i løpet av en dag havner uansett!

Det er jo ikke nødvendig for folk å gå inn hit om de ikke liker siden! Hardware.no taper ikke på dette likevell. De er reklamefinansiert og sponsett! For meg ser det ut som de klarer seg bra!

Så sånne lavmålte innlegg synes jeg folk bør spare seg for! Men det er min mening, og alle har vel rett på sin egen mening, samt å si sin mening, så det er vel kansje her jeg bør holde kjeft!......

[ Denne Melding var redigert av: Chief på 2002-11-24 03:14 ]

Lenke til kommentar

Slenge dritt?

Altså, berre seier slik det er i dag vs slik det var før. Trur dei tjener meir på og rette seg etter ønska til folk en og snu tvert om. Eg veit det er mange som har komentert den reklamesaken. Finnes vel folk som er blitt lei alt "trøbbelet" (dvs fult av spam på framsida ( tenke da ikkje på reklamen men spel omtaler ))

Og det med raskere nyheiter... når folk har lest nyheita på andre utenlanske webplasser 2-3 ganger før så blir det liksom ingen nyheit lenger. Greit nok at det finnes folk her som ikkje besøker dei sidene... men skader ikkje og være litt frampå med nyheitene...

Og forumet har også vore kommentert før, og det GÅÅÅÅR SAAAAKTE ja... Det har han Amund også sagt.

Når det tek 2 minutter og få fram ei side på forumet er det da "går kjapt som bare juling" ? Hallo vi er kommet til år 2002 og vi har sett på andre forum at det ikkje tek 2 minutter.

Quote:

har du betalt noe for å komme inn hit da?

Nei, men det står under tilbakemeldinger om forslag til forbedringer, her var altså min meining.

Det som er så merklig at når ein eller anna tørr og åpne kjeften og prøve og kommentere noke her så blir det overmalt med ein gang... Da fønke ikkje det og gi tilbakemeldinger... så plz... om du skal svare her bare for og fortelle at forumet går fort for deg så kan du starte din eingen post og sei det der.

Lenke til kommentar

Gudene vet hvor mange ganger de har fått tilbakemeldinger om at forumet er treigt. Om du kikker litt nedover finner du haugevis av dem. HW er fullstendig klar over det. Men de tar sikkert gladlig imot donasjoner! Uansett bærer innlegget ditt mer preg av syting enn tilbakemelding, og jeg finner det faktisk ganske provoserende.

Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>

</FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ikke for og kritisere deg men det der var et dårlig eksempel.. Noe av den simpleste modinga av phpbb jeg noengang har sett!!!!

-Jørgen

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 16:37, skrev Cornel:

Men altså det virker jo... og det er kjapt og greit... og man får mail tilbake når man svarer i andre tråder vis man vil...

Det har alt man kan ønske seg....

Det kommer ny phpBB-versjon snart, så sett deg ned og ta det med ro.

Dessuten: Tror du http://www.politiscanner.com sitt forum har like mange brukere som http://www.hardware.no (m søstersider)??

Edit: Tatt ifra politiscanner.com sitt forum:

"There are currently 3 members and 11 guests on the boards. | Most users ever online was 26 on 28th October 2002 at 01:27 ."

Jøss... de er jo ekstremt plaget med å ha mange brukere...

@#hw.no@undernet

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-11-24 17:27 ]

Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>

Den 2002-11-24 16:30, skrev jgrondal:

</FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ikke for og kritisere deg men det der var et dårlig eksempel.. Noe av den simpleste modinga av phpbb jeg noengang har sett!!!!

-[ANONYMISERT AV MODERATOR ETTER ØNSKE]

hvor fikk du phpbb fra? det forumet der er vbulletin og er verdens desidert beste, eneste minus er at det koster penger.

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 01:55, skrev Cornel:

Alle litt seriøse forum kan man jo fårhåndsvise meldingen din før du poster den, den funksjonen kan eg ikkje finne her.

Vell du kan det i Frames versjonen da.

Den er uten så mye grafikk og er rask. Iallefall rimelig rask til tider.

Lenke til kommentar

Hva skjermen kan eller ikke kan er irrelevant - du må jo allikevel laste ned grafikken. Frames-forumet har ingen grafikk, bare ren tekst. Ergo går det fortere å bruke det forumet. Men forumet generelt har litt hastighetsproblemer til tider.

Vi får vente til det nye forumet er på plass. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...