MeSs Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Som topic sier, fant ingen DOS seksjon her.. Også er det windows xp jeg har Har ikke diskettstasjon, eller disketter.. Mvh Marius Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 DOS, er ikkje det det svarte ruten du har når du trykker CMD i kjør på startmenyen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det spørs hva du er ute etter. DOS er som regel av liten nytte på en PC med NTFS disker. Det er dog mulig å boote DOS fra en USB minnepinne. Men det kan jo være noe annet du mener, mange som sier DOS om alt som ikke er Windows. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Altså, jeg ska starte i dos, så jeg kan formatere/legge inn ny bios Lenke til kommentar
b21a Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal vel være mulig å laste ned bootdisk til 98 og brenne dette ut på cd, men om det finnes BIOS flash utility som også funker slik er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg fant et Windows98 Boot CD-ROM image som du kan prøve (under punkt nr.6) http://www.onecomputerguy.com/install/flop...htm#boot_floppy Bruk et brenneprogram som støtter ISO formatet og brenn ut image til CD. Jeg har ikke testet denne filen selv, så jeg kan ikke gå god for den. Endret 3. januar 2007 av Spaz Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvordan lager man en bootbar MS-DOS diskett med en USB-minnepenn? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvordan lager man en bootbar MS-DOS diskett med en USB-minnepenn? 7633480[/snapback] Står endel her som kanskje kan være til nytte: http://www.weethet.nl/english/hardware_bootfromusbstick.php Endret 3. januar 2007 av Spaz Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bah, finnes det ikke en annen måte å gjøre det på? Har ikke floppy i det hele tatt, og er mye mer interessert i noe som ligner på det Microsoft har til disketter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå