Matsemann Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Heihei! Jeg har nettop gjort en formattering, og smart som jeg er hadde jeg alle dokumentene på en annen partisjon. Desverre er de blitt sperret, og jeg får bare "ingen tilgang". Jeg gikk så inn i sikkerhetsmodus, og der fikk jeg etter litt knoting tilgang. Det jeg gjorde var å endre "eier". Desverre kunne jeg kun velge selve sikkerhets-kontoen (? eller?), og derfor er ikke min normale konto eier, og har heller ikke tilgang. Så, hjelp! Hvordan får jeg tilgang igjen? Jeg har fjernet skrivebeskyttelsen hundre ganger i sikkerhetsmodus, men den kommer bare tilbake igjen hele tiden, så ingen andre får tilgang. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Okey. må fant jeg denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Desverre har jeg allerede prøvd det. Det virker, og jeg får se i alle mappene osv., men jeg får ikke røre noen filer! Jeg prøvde det ang. filer, og da virker det, men kun på en og en fil omgangen. Det er flere tusen filer, i et par hundre undermapper, og det vil ta år og dag å gjøre det manuelt. Noen som har andre forslag? Ps: Har søkt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Denne? http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Okey, jeg hadde allerede gjort det, men takk for hjelpen allikevel. Problemet er at jeg får tilgang til kun å bla rundt i mappene, men ikke å åpne filer Vel, får lete mer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Vel, etter å ha trikset lenge i sikkerhetsmodus, med både adminstrator og min egen brukerkonto har jeg fått det til. Jeg ville normalt forklart hvordan, men jeg har ærlig talt ikke peiling. Vel, det var ihvertfall slik at den endelig kjørte igjennom alle mappene og ga mer rettighetene, for tidligere stoppet den med en gang. Men det virket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå