VikinGz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Signaturen min er blitt forandrett.... Den ene linja er blitt blå istede for grå, hva har det seg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Signaturen min er blitt forandrett....Den ene linja er blitt blå istede for grå, hva har det seg? 7618550[/snapback] Den er jo Grå den da? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Signaturen min er blitt forandrett....Den ene linja er blitt blå istede for grå, hva har det seg? 7618550[/snapback] Den er jo Grå den da? 7625682[/snapback] den er blå hos meg :S Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Da er det nok bare hos deg, skjermen kan være innstilt feil Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 [font=Geneva][size=1][color=yellow]Jeg iriterer deg med min signatur liten skrift og gul farge[/size][/color][/font] [b][font=Optima][size=2][color=grey]Damn the broccoli, damn you, and damn the Wright Brothers![/size][/color][/font][/b] [b][color=green]En av få som hater [url=http://stamnesn.no-ip.org/]WOW[/url] ^^[/color][/b] Hvis du således skriver GRAY istedenfor GREY så burde det funke: --- Jeg iriterer deg med min signatur liten skrift og gul farge Damn the broccoli, damn you, and damn the Wright Brothers! En av få som hater WOW ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg