Flunky Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei skal kjøpe Ipod. hvor får jeg kjøpt de billig, evt brukt? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 iPoden får du kjøpt hos Apple. Da får du gratis frakt også! Jeg tror ikke jeg ville ambefale deg brukt, men om du skal ha er vell Finn en grei plass å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Prøv prisguiden vår du! Der fant jeg Nano(8gb) til 1990, koster jo 2190(?) på Apple.no. Kjøpte 8gb for 1965 og 2gb for 1123(?) fra it24.no. EDIT: Apples MP3 spillere i Prisguiden! Endret 1. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 psdata.no har greie priser http://www.psdata.no/ps.asp?searchstr=APPLE&mnu=proda Ville ikke anbefalt deg å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Om du vil ha det billig er vel ikke ipod det rette? Ipod er vel stort sett dyrere enn andre mp3-spillere, så om du ikke MÅ ha en rosa ipod så vil jeg anbefale deg å kjøpe en creative-spiller eller noe. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Om du vil ha det billig er vel ikke ipod det rette? Ipod er vel stort sett dyrere enn andre mp3-spillere, så om du ikke MÅ ha en rosa ipod så vil jeg anbefale deg å kjøpe en creative-spiller eller noe. 7624739[/snapback] Han er sikkert klar over at Apple er dyrere enn Creative, men uansett, Nanoen i forrhold til den nye Zen klumpen, stor forskjell. Zen: Tykk liten klump av plastikk med kjederlig utseende. Nano: Tynn(men høyere enn Zen, ikke det at det gjør noe når man har den i lumma), med aluminiums deksel og lekkert utseende. Det er ihvertfall min mening Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 På apple.no kan man jo gravere iPoden, det er vel ikke mulig når man kjøper den fra andre nettbutikker/butikker? Vurderer en sort 80 GB Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 På apple.no kan man jo gravere iPoden, det er vel ikke mulig når man kjøper den fra andre nettbutikker/butikker? Vurderer en sort 80 GB 7625876[/snapback] Trenger du virkelig 80GB? Ville heller kjøpt 30GB og kjøpt noen gode plugger/headset i tillegg. Og det går bare ann å graverer iPoden hvis du kjøper fra Apple. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har et godt headset, men det er mulig jeg ikke trenger 80 GB ja. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har et godt headset, men det er mulig jeg ikke trenger 80 GB ja. 7625959[/snapback] 80 GB musikk eller 20 GB musikk + 60 GB video? Jeg selv hadde hatt bruk for maks 20-30 GB. Liker ikke nok musikk til å fylle opp en 80 GB. Skal du bruke den til å se på film med da eller? Reiser du mye med tog/buss? Hvis ikke så ser jeg ingen grunn til å ha behov for 80 GB iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå