Olanru Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hei. Nå har det skjedd meg å PSU'en daua idag... satt å spilte på pcen da den plutselig skrudde seg av...prøvde å starte på nytt men det nytta ikke i det hele tatt. jeg som er IT-lærling begynte sporens reks med å feilsøke maskina og kom til slutt fram til PSU'en min. joda, lukta Ettan portion på lang vei(sprengt kondensator) så jeg tok den ut å så gjennom pleksiglasset. jo, en bula kondensator. men åssn det skjedde vet jeg ikke altså. men oppdaga mens jeg feilsøkte at svitsjen min bare skrudde seg av MED kontakta i så det må ha vært et kraftig spenningsfall på kursen jeg er kobla på. testa en annen PSU å, det samma skjedde der å, kondenatorer som bula og lakk væske. men regner med at jeg får ny PSU i morra, har kvitteringa å alt så det går vel på garantien. men ingen komponenter i maskina blir påvirket håper jeg? akkurat ny maskin så jeg håper virkelig ikke det. Fin start på nyåret Endret 1. januar 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei. Nå har det skjedd meg å PSU'en daua idag... satt å spilte på pcen da den plutselig skrudde seg av...prøvde å starte på nytt men det nytta ikke i det hele tatt. jeg som er IT-lærling begynte sporens reks med å feilsøke maskina og kom til slutt fram til PSU'en min. joda, lukta Ettan portion på lang vei(sprengt kondensator) så jeg tok den ut å så gjennom pleksiglasset. jo, en bula kondensator. men åssn det skjedde vet jeg ikke altså. men oppdaga mens jeg feilsøkte at svitsjen min bare skrudde seg av MED kontakta i så det må ha vært et kraftig spenningsfall på kursen jeg er kobla på. testa en annen PSU å, det samma skjedde der å, kondenatorer som bula og lakk væske. men regner med at jeg får ny PSU i morra, har kvitteringa å alt så det går vel på garantien. men ingen komponenter i maskina blir påvirket håper jeg? akkurat ny maskin så jeg håper virkelig ikke det. Fin start på nyåret 7618368[/snapback] det synes jeg hørtes merkelig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå