Gå til innhold

HD AVG cable


Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Hitachi Projector. en dag tok en venn av meg med en xbox360 vi skulle teste den på projectoren=PJ han hadde en component HD/AV cable. PJ'en er HDMI klar så skulle vi koble opp da men så viste d seg at d ikke var noe ingang til component HD cable. så vi kobla opp på forsterkern harman kardon men den tok ikke HD så da spilte vi uten HD. men da vi testa den da ble d sånn at vi fikk svart/hvit med lyd eller farger uten lyd... kan vi ha kobla feil eller hva? også lurte jeg på ossen hd cable jeg må ha for å kunne spille HD på PJ'en. jeg har en HDMI klar DVD spiller som er kobla til PJ'en men den er helt annerledes ut. så jeg lurer på vis jeg kjøper HD cable AVG om d vil funke da? men ved siden av så er d på andre kontakter på den som er AVG.. må de kobles inn vis du har PJ'en kobla til forsterkern da som har klipsch bra høytalere... eller er de andre små ledningene lyd og bilde? siden den AVG kontakten d er vel bare bilde eller?

HÅPER DERE KAN HJELPE MEG! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt med her ta d fargevis. du tar component kablene: grønn i grønn blå i blå rød i rød. men når jeg går ned å ser på projectorn så er de brukt fra før av :s den er kobla til forsterkern. der sier d stopp hos meg. jeg kjønte ikke denne med optisk inngang. så god er jeg ikke :whistle:

men er den optiske kabelen på 360'in så lang at du kan ta først til PJ'en så til forsterkern da?

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt med her ta d fargevis. du tar component kablene: grønn i grønn blå i blå rød i rød. men når jeg går ned å ser på projectorn så er de brukt fra før av :s den er kobla til forsterkern. der sier d stopp hos meg. jeg kjønte ikke denne med optisk inngang. så god er jeg ikke  :whistle:

men er den optiske kabelen på 360'in så lang at du kan ta først til PJ'en så til forsterkern da?

7624267[/snapback]

 

Hvis jeg skjønner deg rett har du component inn/ut på forsterkeren din? Hvilken componentkilde er koblet til forsterkeren din nåda? Dvd? Har du flere componentinnganger på forsterkeren kobler du jo bare til der og velger så kilde på forsterkeren. Den optiske kabelen kobler du til forsterkeren din. Den er til lyd. Det er en inngang for optisk (toslink) kabel på komponentkabelen som du kobler til 360. Mangler du innganger kan du kjøpe en slik:

Componentswitch

Jeg bruker den pga forsterkeren min mangler komponentinnganger.

Endret av Deepsearch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...