Gå til innhold

Komikerprisen 2006 Finale!

Dotten

Hvem mener du var årets komiker på forumet i 2006?  

112 stemmer

1. 1. Hvem mener du var årets komiker på forumet i 2006?

• Glint
      53
    • LarsP
      24
    • SkyMarshall
      35

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Humorsmaken er som humorbaken. Mangfoldet eksisterer heldigvis her som ellers og det er nå bare å innse at folk ser verden med forskjellige øyne. Nå er intensjonen her å promotere dem man finner morsom og gi dem en takk for god latter. Så får folk respektere det.

Hanne:) : du bør bare være glad du ikke trenger å jobbe med slike tråder ;) Fortsatt detter det inn ønsker fra brukere som ikke opplever noen slike tråder i "sin" del av forumet. Da kan man velge å si nei for å unngå at folk som er i flere deler av forumet skal blir "overmett", med dertil beskyldninger om forskjellsbehandling fra de som får nei. Eller man kan si ja og oppleve at folk blir frustrerte over at tråder man helst ville vært foruten blir opprettet.

Nå er jeg mer et ja menneske fremfor nei menneske (jeg ble tross alt far som 20-åring...) og får da heller innfri ønskene til de som spør så pent. Selv om mange forespørsel har fått nei. Men det er mer på grunnlag av at jeg selv ikke har tid til alt mellom himmel og jord heller. Men brukere kan fint opprette trådene på eget initiativ og heller få litt hjelp ettervert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...