Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss til i 2007?

Benbjo

Anbefalte innlegg

1)Age of Conan: Hyborian Adventures rett og slett fordi det ser helt fantastisk ut, også har jeg ventet i spenning på et nytt mmo fra funcom og ikke bare enda en ao exp.

2)Enemy Territory: Quake Wars fordi RTCW:Enemy Territory var et genialt multiplayer spill og ET:QW vil bare føre det videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillene jeg ser frem til i år er

Grand Theft Auto 4:

Nytt GTA spill til neste genrasjons plattform. Hva mer trenger man å si. Burde være god nok begrunnelse for de fleste.

Asassins Creed:

Etter å ha sett dem spille det på x06 så må jeg bare tilføye det til liste av spill jeg venter meget spent på. Viss ting virker like bra som de viste det så er jo det spillet et must have. Grafikk, fysikk og animasjoner var jo helt aburd bra.

Ridge Racer 7:

Jeg er ridge racer fan. Hva mer er det å si. Trenger fixen min.

Ellers er jeg ganske åpen til andre titler som kommer. Ser også frem til titler som Lost Planet og Mass Effect. men tror jeg får se ting litt an. Må bli ferdig med GeOW først. Å jeg har hatt det siden det kom ut :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Supreme commander, rå strategi. God grafikk, dualscreen støtte, Dx 10 støtte, revlusjonerende zoom muligheter. Du har aldri hatt så mange muligheter til å kontrolere slagmarken, rett og slett konge! Mange sjarmerende uniter.

S.T.A.K.L.E.R: Bra konsept, liker historien fryktelig godt. Jobbet lenge med, statser på å få kvalitet. Bra våpenutvalg, gode effekter av dem. Liker blanding av kjøre på/ snik fps.

C and C 3: Suprise me.

Edit: konsoll ja, ups :blush:

7619058[/snapback]

Kan vel ikke si noe annet en Guttorm. ;) Disse tre spillene venter jeg også spent på av samme grunner.

Lenke til kommentar

Jeg for min del gleder meg sykt til Halo 3( bare må nesten bli knall :w00t: ) Age of Conan, Mass effect, Crysis(versjonen til 360), GTA 4, Asssins Creed, Fable 2 og selvfølgelig Forza Motorsport 2.. :love:

Bildene fra Forza ser helt sjukt bra ut og det burde bli en stor hit hos de mange racing-entusiastene her ute.

Muligens også Super Mario Galaxy, Methroid Prime 3 og MGS 4, men da må jeg først kjøpe Wii og Ps 3 først :p

Så ja, jeg ser frem til Xbox 360 spill og ikke noe annet, da dette er den eneste konsollen som har titler som fenger meg i stor nok grad til å kjøpe en konsoll for:D Får vel i midlertid satse på at jeg finner noen i nabolaget som kjøper de 2 andre konsollene med de nevnte spillene ovenfor. :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg gleder med til exp pakka til oblivion som kommer til våren.... (etter og har runna alle de gamle oppdragene det 2 ganger... inkludert nigths of the nine :p )

edit: og halo3 seff.. +assasins creed

håper bare 360en holder koken så lenge og ikke må på ferieleir til tyskland :ermm:

Endret av exs
Lenke til kommentar
Ble ikke White Council kansellert?

7756923[/snapback]

Kvar har du lest dette?

Hadde det ikkje stått på den offisielle sida til spillet om det hadde blitt kansellert?

7760299[/snapback]

Link

Les linken ovenfor. Kan godt bare være ett rykte.

7760962[/snapback]

:ohmy::cry:

:thumbdown:

Lenke til kommentar

gleder meg mest til.:

Assassins Creed X360: ser bare nydelig ut, og virker å ha veldig bra gameplay og.

Mass Effect X360: ser også nydelig ut, og virker til å ha en fin kombinasjon av RPG og action, og et enormt univers du kan farte rundt i.

Halo 3 X360: 'nuff said.

Forza Motorsport 2 X360: virker som et lovende bilspill, med veldig avansert skademotor og mye customization.

Crackdown X360: kommer 23.2, har demoen nå og det er ekstremt kult imho.

Half Life 2 Episode 2 PC / X360: HL2 og Episode 1 var noe av det beste jeg noensinne har spilt av FPS. gleder meg veldig til Episode 2.

Lenke til kommentar

Assasin's Creed: et spill som jeg har gledet meg svært lenge til, griselekker grafikk, solid gameplay og det ser kult ut å klatre :dribble:

GTA IV: Trenger jeg si mer gogogo GTA :D

Super Smash Bros Brawl, dette er det mest etterlengte spillet som kommer til Wii, nye moves, flott grafikk på karakterene i spillet og mangen nye fjes inn i Smashverden. Ett must have til Wii :thumbup:

Halo 3: Både Halo og Halo 2 har gitt meg altfor mye, så Halo 3 kommer til å levere enda mer inn i Halouniverset med nye våpen, nye kjøretøy, nye granater og mer. :w00t:

Super Mario Galaxy: Ser bare så lekkert ut og du får følelsen att du er i en galakse med favorittrørleggeren Mario :)

Fable 2: Første spillet synes jeg var gøy å spille med enten å være god eller være en badass, jeg var god helt til slutten. Så håper att Fable 2 leverer noe som jeg tror det gjør

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva jeg gleder meg mest til, men det jeg har sett av BioShock til nå har virkelig gjort inntrykk. Stygg-fin surrealisme og realisme i skjønn forening med en utrolig stemning! GTA4 blir selvfølgelig storartet, men det er fort gjort å glemme dette spillet siden Rockstar ikke viser noe-som-helst.... Ellers så gleder jeg meg voldsomt til Zelda: Phantom Hourglass til DS, har nettopp rundet Twilight Princess (Wii), og er sulten på mer Zelda! Gleder meg også veldig til Alan Wake, men det kommer vel ikker før i 2008, virker det som...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...