Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss til i 2007?

Benbjo

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg mest av alt til Mass Effect. Det ser har fantastisk bra ut, og alt BioWare rører blir til Gull, spillt hvert eneste ett de har laget. Og KotOR er tideness RPG etter min mening. Jade Empire som var neste spill var også helt unikt. Får bare håpe Mass Effect blir like bra.

Så ser jeg fram til BioShock, ser bare utrolig ut. + mye mer

Endret av egr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner på reglene i første post. Hvert bidrag skal inneholde begrunnelse. Innlegg uten begrunnelse blir fjernet.

Et spill jeg gleder meg svært til er Spore, dette kommer til alle konsoller, men selv skal jeg ha PC-versjonen. Her har vi et spill som satser på et helt nytt tyåe gameplay. Aldri før har vi fått et spill som blander evolusjon, førstepersons-styring og strategi i et. Jeg kan knapt vente med å lage min egen tøffe kreatur. Kanskje jeg skal prøve å lage noen av de fine romvesnene fra "Hitchhikers Guide to the Galaxy", som forøvrig er noe av det beste man finner innenfor litteratur.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

• Half-Life 2: Episode Two. Episode One var ganske fantastisk, og med slik en cliffhanger-ending hos EP1 hadde, så gleder jeg meg til å se hva som skjer i neste kapittel.
  • Halo 3. Er dog ikke så stor fan av Halo-serien, men dersom de klarer å holde løftet om den massive skalaen de viste i E3-traileren kan dette bli temmelig artig. Har også store forhåpninger til multiplayer-aspektet.
  • Assassin's Creed. Det ser knallbra ut, og later til å ha mye stilig game mechanic.
  • Crackdown. Utifra hva jeg har sett av gameplay footage, ser spillet utrolig smooth ut, og deilig å se noen som tar GTA sitt typiske sandbox-gameplay uten å gjøre det gangsta yo yo.
  • Grand Theft Auto IV. Blir spennende å se hva vi får fra Rockstar denne gangen, håper dog de går litt mer tilbake til GTA3, synes San Andreas var døvt.
  • Forza Motorsport 2. Jeg er en sucker for gode bilspill, og utifra hva jeg har sett - og med tanke på hvor bra Forza 1 var - kan dette bli knallbra.
  • Guitar Hero II til Xbox 360. Har bare testet GH1 på PS2, men siden jeg ikke eier en PS2, så venter jeg heller til 360-versjonen kommer.

Dette var det jeg kom på i farta, egentlig.

Lenke til kommentar

Mine mest etterlengtet spill for 2007 er:

Wii

Mario Galaxy: Alltid elsket Mario-spillene. Galxy ser ut til å blande inn ting fra alle spillene. Jeg savnet soppriket i Sunshine og nå ser jeg virkelig fram til de gode gamle fiendene i Galaxy. Som vanlig leverer nok Nintendo et ekstremt godt Mario-spill.

Metroid Prime Corruption: Samus Aran sitt neste eventyr i Prime-serien. Retro Studio ser ut til å ha utnyttet kontrollen til Wii til det fulle. Ser fram til episke bosskamper og et herlig eventyr med spenning og utforsking.

Excite Truck: Adrenalinpumpende bilspill fra Nintendo. Elskper Burnout-serien og dette tar inspirasjon derifra. Spennende når du kan deformere landskapet og få bonus for halsbrekkende stunts. Også en fin bonus at du kan lage din egen spilleliste med MP3 via SD-kort.

Xbox 360

Assasins Creed: Dessverre det eneste spillet jeg ser fram til på min 360 for tiden. Fått rørt seg særs lite den siste tiden. Herlig blanding av mine favorittspill, Splinter Cell og Princes of Persia (orginalen), og kanskje en dose Hitman. Hva kan slå feil? Oldtiden er også veldig interessant tema som ikke mange spill drar seg ut i. Blir nok en av årets største spill.

Nintendo DS

Zelda Phantom Hourglass: Endelig neste håndholdte eventyr av Zelda. Denne gang fra Nintendo selv. Spennende bruk av både trykkskjerm og to skjermer. Også en arvtager fra Wind Waker, som jeg selv elsket. Virker også til å ta noen nye retninger i Zelda-serien.

Phoenix Wright Justice for all: Neste spill av Phoenix Wright for DS. Ace attourney var en perle av et spill og jeg ser virkelig fram til dette. Kunne godt ha importert dette fra Japan, men prioriterte heller Wii og 360 i slutten av 2006.

Hotel Dusk: Endlelig et pek og klikk spill på DS igjen. DS er som skapt til dette og jeg ser fram til et nytt eventyr. Another Code har veldig bra i denne sjangeren. Forhåpentligvis blir Hotel Dusk en slager som selger. Slik at vi får se flere pek og klikk spill på DS framover.

Det jeg kom på i farten.. kommer nok flere utover året :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som gleder meg til Army of Two kommer ut??

Jeg har lasta ned trailer'n og den ser helt syk ut. Den har noe av samme grafikk som Gears of War, og har mye av de samme egenskapene. Co-op er også viktig, og jeg håper at dette spillet mestrer det like godt som GeOW. Ifølge trailerene ser grafikken bedre ut enn GeOW. :w00t:

Sjekk ut Army of Two på gamespot.com

Gears of War :love:

Army of Two :love:

Lenke til kommentar

Gleder meg til Dragon Age ettersom den vil være en slags etterfølger av Baldur's Gate-serien (det beste som noen gang er lagd til PC etter min mening). Fantastisk gameplay med solid storyline og interessante karakterer.

EDIT: Dårlige tekstbindingsord.

Endret av LarsEL
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til Meroid Prime 3: Corruptions til Wii

Elsket Metroid Prime serien på Gamecube. Tror Corruptions kansje blir det første spillet som viser hva Wii duger til i FPS sjangeren.

Wiimote + Metroid kan jo ikke bli annet en bra :dribble:

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Gleder meg til Two Worlds til Xbox360. Spillet minner veldig om Oblivion både grafikkmessig, og gameplaymessig. Det tilbyr en stor verden man kan utforske, masser av quests, og opptil flere forskjellige guilds man kan joine. I tillegg vil det også være en onlinefunksjon som skal bli veldig spennende å se hvordan utføres. Er nok en stor sannsynlighet for at det kan floppe, enkelt og greit fordi det er i en sjanger hvor fallgruven er stor, men hvis hvis det lanseres uten for mange bugs, og viser seg å ikke være en billig ripoff fra Oblivion tror jeg det kan bli veldig bra.

Lenke til kommentar
Gleder meg som en unge til Meroid Prime 3: Corruptions til Wii

Elsket Metroid Prime serien på Gamecube. Tror Corruptions kansje blir det første spillet som viser hva Wii duger til i FPS sjangeren.

Wiimote + Metroid kan jo ikke bli annet en bra  :dribble:

7628724[/snapback]

Der er jeg enig med deg. Wii har ikke vist mye kraft enda, de som lager spill til wii må teste ting og sånt. Call of duty 3 og red steel har ikke vist seg mye. Så vi får se på metroid, tenker jeg skal ha det- Blir nesten som halo, elsker halo selv om jeg ikke har xbox eller 360. Spilt hos venner.

Lenke til kommentar

eg gleder meg selfølgelig til PS3..og håper att Motostorm og Formula one blir en av lanserings titlene i europa..det hadde vorte fantastisk..

Motorstorm har eg stor tro på i multiplayer verden både i split screen og over "Live"..øø...ja uansett..det minner litt om smuglers run til ps2 sjølv om motorstorm har tatt steget litt lenger da..anna konsept i tillegg..

Formel 1 har eg spilt siden 2001 og har kjøpt alle f1 spill til ps2 siden da..etter og ha sett mykje videoar og intervju på nettet kan dette bli noko stort..men i begge spilla så manglar jo det ein vesentlig del av gameplayet...rumble..akk ja..:(

Lenke til kommentar

Først ut er Lost Planet til X360, likte demoen godt. Håper dette er et forholdsvis lineært spill som kan spilles i ny og ne uten å måtte seg for mye inn i det hver gang.

Videre virker Alan Wake lovende som et mer tyngre spill hvor historien er god og omfattende. Godt egnet for lange spillekvelder.

Det jeg ønsker kommer på X360 er Rallisport Challenge 3, men det er etter det jeg har fått med meg lite trolig. 1 og 2 likte jeg veldig godt og en videreføring på X360 er mer enn velkommen.

Lenke til kommentar

Vel jeg digget veldig stemningen i Clive Barkers undying. Er derfor veldig spent på det nye Clive Barker spillet til xbox360.

Var skikkelig skremmende i undying å kunne se bakover i tid og se det som hadde foregått på plassen du var for mange år siden. Var vel også et av de første spillene der du kunne se ditt eget speilbilde. Skikkelig scary å se deg selv i speilet og se at noen stod bak deg, men det ikke var noen der når man snudde seg.

Får håpe spillet lever opp til forventningene. For min del er de skrudd høyt opp :)

Lenke til kommentar

Litt over en uke til Lost Planet kommer, og det ser ut som et herlig og heftig actionspill. Demoen lover ihvertfall godt.

Crackdown ser rett og slett jævla morsomt ut. Nesten som et slags superhelt spill der din karakter utvikler kjempekrefter og nesten blir som Hulken.

Halo 3 og GTA 4 trenger vel ingen nærmere presentasjon. Så gode som forgjengerne har vært kan vi forvente to toppspill. Mest spent er jeg på GTA4.

Når det gjelder bilspill tror jeg Forza 2 vil havne i min samling. Hadde også gjerne sett Rallisport Challenge 3 komme til 360'n. De to første var ihvertfall meget gode.

I det hele tatt blir 2007 et veldig bra spillår :)

Endret av Tomtruck
Lenke til kommentar
Litt over en uke til Lost Planet kommer, og det ser ut som et herlig og heftig actionspill. Demoen lover ihvertfall

Jeg har testet PAL utgaven (ikke demoen) og fullversjonen har en jævelig irriterende grafikk feil. Det er en slik stripe som går nedover hele tiden, er vel det man kaller AA eller noe? Har sett slik på PS2 spill før, trodde ikke jeg skulle se noe slikt på et 360 spill, så det var veldig irriterende.

Uansett, det jeg gleder meg til er:

1) GENJI fordi jeg digger hack & slash og likte Genji 1. Er ingen bra hack slash til 360 derfor ser jeg frem til dette ps3 spillet som har fått elendige reviews.

2) Heavenly Sword - Av samme grunn som ovenfor.

Lenke til kommentar

Uansett, det jeg gleder meg til er:

1) GENJI fordi jeg digger hack & slash og likte Genji 1. Er ingen bra hack slash til 360 derfor ser jeg frem til dette ps3 spillet som har fått elendige reviews.

2) Heavenly Sword - Av samme grunn som ovenfor.

7633640[/snapback]

Hear hear!! Vi som liker slike spill kan vel også nevne God of War 2 og Onimusha 5 :dribble: ........Onimusha 5 er jeg ikke sikker på om skal komme, men det håper jeg virkelig. Takeshi Kaneshiros skikkelse med ordentlig fin grafikk??! Yes please!

For min del så gleder jeg meg til Motorstorm og FF XII som de 2 største... Resten ser jeg på som bonus:D

Lenke til kommentar

Wii:

Super smash Bros. Brawl er definitivt en tittel jeg gleder meg til. Det er vel den gode forgjengeren (melee) som har skapt gleden. I tilleg så ser trailern og de nye figurene helt toppers ut. :D Gleder meg aller mest til Zero-Suite Samus! :love:

Mario Galexy er også et av de store spillene som kommer ut i 2007. Er som mange en stor Mario-fan, og det utgjør en stor spenning rundt kontrollen og bevegelsene med Wii. Hvorfor dette Mario-spillet skal skuffe skjønner jeg ikke. :p

PS3:

Tekken har alltid vært en av mine favorittspill, fra 1'rn opp til 4. 5ern var jeg skuffet over, men jeg tror virkelig Tekken 6 blir noe stort! Den realistiske og detaljerike bildene som er hittil blitt vist, er helt geniale. Det også den gode (og til dels vanna ut) historien som er med på å heve tekken spillene. (Er ikke helt sikker om spillet når lyset i 2007, dog.)

360:

Halo 3 er også en tittel som det er mye stas rundt, også for meg. Jeg har ikke akkurat vært stor fan av Halo 1, men 2ern var en god del bedre. Her også er det forkommerne som har brakt interessen for den nye, samt at grafikken skal være en god del bedre.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også til Colin McRae Dirt. :w00t: Det er på tide Xbox 360 får seg ett skikkelig rally spill! Jeg vet ikke helt når det kommer ut, men uansett hvilken pris det har, bør det kjøpes! Har bare sett screenshots av spillet, og bilene ser veldig realistiske ut. Lenge siden siste spill kom ut nå :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...