Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss til i 2007?

Benbjo

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvilke spill gleder folket seg til i det nye året? For at tråden ikke skal bli stengt hadde det vært fint med en begrunnelse også.

Personlig gleder jeg meg veldig til å se hva som kommer til Wii i 2007. Er sikkert en del spennende prosjekter på gang som vi ikke vet om enda. Av de som er kjent er det nok No More Heroes, Super Mario Galaxy, Metroid Prime: Corruption og Battalion Wars 2 som er de mest spennende titlene for min del.

2007 er et av de siste leveårene til PS2, og det kommer masse storspill også i år. Okami og FFXII har allerede kommet ut i andre deler av verden, men nå er det Europa som står for døren for disse spillene. Dessuten kommer jo God of War 2 forhåpentligvis før året er omme. Det første spillet var jo fantastisk så jeg har store forhåpninger til dette.

Xbox360 har mye potensiale og må vise seg frem i det kommende året for å hamle opp med PS3. De spillene jeg ser frem til i år er Mass Effect, BioShock og Assassin's Creed. Sistnevnte har fått utrolig mye hype siden det ble vist frem på E3 og derav er det også store forventninger. Får håpe at Ubisoft ikke skuffer!

Kom gjerne med deres meninger også. Gjerne spill dere gleder dere til som kommer på PS3 også, for der har jeg ikke oversikten egentlig.

Regler for denne tråden:

1. Man skal begrunne sitt valg, helst med mer enn en setning.

2. Det er fullt lov å kommentere innlegg, men holdt dere på et saklig nivå.

3. Ingen off-topic, krangling om hvilken konsoll som er best ol.

Dersom dere greier å holde reglene vil tråden bestå. Innlegg som bryter med følgende regler vil bli moderert. Grunnen til at disse reglene blir satt er at tråden ellers vil utvikle seg til en ren telletråd. I det ligger det at brukerene bare ramser opp spilltitlene uten noe annet i innlegget. Prøv også å tenke dere litt om før dere poster innlegget. Hvor interessant er det f. eks. å lese en liste med spilltitler? Ikke særlig spennende nei. En god begrunnelse er derimot langt mer interessant.

Vennlig hilsen,

Orresnei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg inn i hampen til Super Mario: Galaxy. Her får vi et 3D Mario-spill med helt ny spillestill og nydelig grafikk. Måten spillet lar deg vandre fra planet til planet er bare fantastisk. Wii-kontrollen vil også gjøre sitt for spillgleden. Spillet virker dessuten kjempeartig av de trailerene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til Def Jam Icon. Mye fordi jeg ikke fikk spilt Vendetta og Fight for NY (Skaffet med 360 for ca 6mnd. siden). Jeg elsker hip-hop, så da er det naturlig for meg å like det spillet pga hip-hopen i det. Ellers så ser jo spillet kjempekult ut. Bra grafikk, gameplay og ikke minst MUSIKK!

Gleder meg også til GTA IV, fordi det er GTA, enkelt og greit! Gleder meg til å se hva de har gjort med spillet denne gangen.

Halo 3 blir naturligvis kjempemoro å få spille. Nå får jeg ikke spilt Halo 2 online lenger, fordi jeg bruker VGA-kabel til PC-skjerm, og spillet støtter KUN PAL-50 nå, av en eller annen rar grunn.

Mass Effect blir et spill jeg skal sette fingrene i med en gang det lar seg gjøre, fordi jeg elsket KOTOR-spillene, og spillet ser gigantisk ut! Bokstavlig talt!

Assassin's Creed blir kanskje det spillet jeg gleder meg mest til. Grafikken og gameplayet ser genialt ut i de få gameplay videoene jeg har sett. Det er et sånn type spill jeg kan like. Frihet er viktig! Nå virker det kanskje som om jeg ramser opp alle bra spill som kommer, men det er ikke slik. Jeg nevner disse spillene, fordi det er de jeg ser mest frem til.

Håper VELDIG at det nye Star Wars-spillet som er i produksjon kommer i løpet av året også. Isåfall blir det årets høydepunkt, da jeg jeg er Star Wars-fan tvers igjennom :)

Ble mye det her :whistle:

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Gleder meg til Guitar Hero 2 til xbox 360, det må bare bli helt syykt bra på live! Håper også at Guitar Hero 3 kommer i 2007...

Også gleder jeg meg veldig til Halo 3, men det er jo en selvfølge!

Og sist men ikk minst gleder jeg meg sykt til Assasins Creed! Unikt gameplay og vill grafikk, need I say more?

edit: leif stakk innom..

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

Det er en del spill jeg gleder meg til, som for eksempel: Halo 3, GTA IV og Crysis.

Det spillet jeg gleder meg aller mest til må være Assasins Creed, fordi historien høres utrolig bra ut, og det inneholder alt det jeg synes er kult. som sniking, dreping og at det foregår i "gamle dager" :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg både halo 1 og halo 2 før jul og de spilla er sinsykt kule så jeg gleder meg veldig til Halo 3 kommer. Elsker storyen,personligheten, og gameplayet til de forrige spillene. GTA 4 er jo også et spill å glede seg til. håper det ikke blir utsatt. :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg ser også noe inni hampen frem til Super Mario Galaxy. Spillet tar i bruk Wiimoten og Nunchuken på en tilsynelatende perfekt måte, og gode gamle Mario er tilbake. Ser ut til å bli en innovasjon med planetene og gravitasjonen også, hele konseptet er genialt i seg selv. Kan ikke vente.

Lenke til kommentar

Assassins Creed: Hitman + parkour = Fett

Crysis = DX10, sjuk grafikk, men historien virker litt lame

Stalker = Fett konsept

Tony Hawk project 8 til pc.

Nye GTA. Er ikke sikker på om det kommer i år, men man kan håpe

Lenke til kommentar

Gleder meg spesielt til Oblivion og Assassins Creed på PS3. Oblivion fordi spillet er glimrende, samtidig som utviklerne har bekreftet at det vil se enda bedre ut på PS3. Assassins Creed fordi jeg elsker korstogene (selv om selve spillet kanskje ikke har så mye med det å gjøre), samtidig som gameplayet ser ut til å være nyskapende. Som fan av GTA-serien må jeg vel også nevne GTA IV, selv om jeg ikke vet særlig mye om det.

Jeg må kanskje ta meg en titt på MMORPGet Lord of The Rings Online, som ser fantastisk ut.

Lenke til kommentar

Supreme commander, rå strategi. God grafikk, dualscreen støtte, Dx 10 støtte, revlusjonerende zoom muligheter. Du har aldri hatt så mange muligheter til å kontrolere slagmarken, rett og slett konge! Mange sjarmerende uniter.

S.T.A.K.L.E.R: Bra konsept, liker historien fryktelig godt. Jobbet lenge med, statser på å få kvalitet. Bra våpenutvalg, gode effekter av dem. Liker blanding av kjøre på/ snik fps.

C and C 3: Suprise me.

Edit: konsoll ja, ups :blush:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Halo 3 - Åpenbart, er det ikke? ;)

Eternal Sonata og Lost Oddysey - Begge ser så langt ut til å være veldig lovende rollespill.

Spore - Som en annen sa, blir veldig bra om det noensinne kommer ut ;)

Star Wars tittel til Wii - Åpenbart at den må komme før eller siden ;)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til Super Smash Bros: Brawl. ^^Muligens Mario Galaxy, Zelda: Phantom Hourglass. Jeg har ikke tenkt så mye på kommende spill, det blir en del gode. Halo hadde nok også vært et must om jeg hadde råd til 360, men jeg får holde meg til Wii.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som nevner Bioshock? Ser jo legendarisk bra ut!

Ellers Gleder jeg med til Halo 3, Assassins Creed, Mass Effect, Alan Wake. Dette er spill jeg trolig vil kjøpe uansett siden jeg bare har råd til rundt 4 spill i året. Tragisk? Ja, men slik er det når en lever langt under fattigdomsgrensen.. Så da prøver jeg å hype de jeg har råd til og resten prøver jeg å ikke følge så mye med på.

Lenke til kommentar

Jeg får vel nevne mer enn Super Mario Galaxy også da. ;)

Metroid Prime 3: Corruption (Wii) er den siste delen av Prime-trilogien på Nintendos stasjonære konsoller, og blir det like bra som eneren og toeren er det grunn til å ha skyhøye forventninger.

Super Smash Bros. Brawl (Wii) blir konge. Trenger jeg å si mer? Kanskje at det kommer til å eie alt i multiplayer, og vi får jaggu håpe onlinedelen blir like bra som jeg forventer.

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass til Nintendo DS ser veldig bra ut. Lenge siden jeg har kjøpt et spill til DS nå, men dette ser ut som en veldig god oppfølger til The Wind Waker som kom på GameCube.

Disaster: Day of Crisis (Wii), "katastrofespill" med en setting som kan minne om Gears of War, bortsett fra at det er naturen man sloss mot her. Tredjepersjonsskytter med enormt potensiale.

Assassins Creed (Xbox 360) ser bare bedre og bedre ut. Demoen vi fikk se på X06 (?) så ikke annet enn helt fantastisk ut, og det skal bli digg å hoppe fram og tilbake mellom hus og slakte slemme folk.

Mange flere som blir kjempebra spill, men orker ikke nevne flere i denne omgang. :)

Lenke til kommentar

- Metal Gear Solid 4 (PS3)

- Final Fantasy XII (PS2)

- Final Fantasy XIII (PS3, utviklarane har sagt dei satser på å få det ut før årsskiftet 2007-2008).

- Heavenly Sword (PS3)

- Assassins Creed (PS3)

- White Knight Story (PS3, foreløpig tittel. Fantastisk grafikk og animasjoner, ser ut til å verte eit utruleg bra rollespel, spesielt med tanke på kva utviklarar som står brak).

Unreal Tournament 2007 (PS3) ser glimrande ut og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...