Gå til innhold

Verdi-PC: AMD 3700+, 2GB RAM, 540GB m/alle HDD mm.

Anbefalte innlegg

Hva synes dere denne pcn er verdt?? Vurderer å legge den ut for salg..Begynner å bli noen år gammal.. :p:innocent:

Kabinett: NZXT Guardian Gaming Case Sort Intelligent Led (Uten Strømforsyning)

kabinettet9.jpg

Hovedkort: P4 Titan 667 Limited Edition, GA-8INXP, AGP8X/Dual Channel DDR, UL8 (ULI M1689)

hovedkortbo8.jpg

Prosessor: AMD 64 2.2Ghz 3700+

cpuwz6.jpg

Minne: Geil 2.0GB (2x1.0GB) DDR PC3200 400MHz CL3 2.55-2.95V Value Dual Channel

ge2gb3200bdc3qp3.jpg

Skjermkort: Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3, AGP8X, DVI-I, ViVo, Full-Retail

grafikkis1.jpg

Strømforsyning: Aspire Aluminium 520W ATX, 3vifter sort

strmforsyningjn0.jpg

Harddisker: 540GB

1 STK- Maxtor DiamondMax 10 300GB SATA 16MB 7200RPM NCQ

diskdw0.jpg

2 STK- WD Caviar EIDE Hard Drives 120 GB, 4200 RPM, 8 MB Cache

hddyc5.jpg

Lydkort: Creative SB Live! 5.1

lydij3.jpg

ROMs:

1STK- DVD-rom

1STK- DVD-brenner

1STK- Floppy/Diskett-rom

---

Flatskjerm: Fujitsu Siemens-CTM7011

skjermvt4.jpg

Monitor: LG Flatron 995FT Plus

monitorma6.jpg

Mus: Logitech G5

musto6.jpg

Musematte: Steelpad 5L

matteak3.jpg

Tastatur: Logitech G15

tastaturlv8.jpg

Webcam: Creative NX Ultra

camug8.jpg

Surround Høyttalere: Creative Inspire 5.1 5100

surroundul6.jpg

Joystick: Microsoft Force Feedback Pro

joystickpg2.jpg

USB HUB: D-Link DUB-H4 - Hub 4 ports USB 2.0

hubzu3.jpg

Har desverre ikke helt kontrollen over navnene og bildene på de forskjellige "ROMene"...

Vil gjerne ha verdi uten tingene under --- også! :)

Takker så mye på forhånd! :!: :w00t::thumbup:

Endret av Scorpion1191
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AMD prossesor på et hovedkort som har Intel chipsett?  :hmm:

7623592[/snapback]

Jepp... det er et slags "amfibie/kombi-kort" av et slag... Man kan ha masse forskjellig på det. Jeg for eksempel bruker AGP8X skjermkort siden det en gang var raskest, og resten av småkortene i PCI porter. På samme måten kan man bruke forskjellige prosessorer, om jeg ikke tar helt feil da.. :p Hvis du vil finne ut mer kan du jo bare søke etter "UL8 (ULI M1689)" på google! ;) Dessuten skulle det være nok å bare studere portene og slikt på bildet... http://img215.imageshack.us/img215/2005/hovedkortcg3.jpg

Endret av Scorpion1191
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

7623592[/snapback]

Jepp... det er et slags "amfibie/kombi-kort" av et slag... Man kan ha masse forskjellig på det. Jeg for eksempel bruker AGP8X skjermkort siden det en gang var raskest, og resten av småkortene i PCI porter. På samme måten kan man bruke forskjellige prosessorer, om jeg ikke tar helt feil da.. :p Hvis du vil finne ut mer kan du jo bare søke etter "UL8 (ULI M1689)" på google! ;) Dessuten skulle det være nok å bare studere portene og slikt på bildet... http://img215.imageshack.us/img215/2005/hovedkortcg3.jpg

7624029[/snapback]

Er du sikker på at du vet hva du har i systemet ditt?

Du viser ett bilde av Abit UL8 som er ett hk for S939 med Uli M1689 chipset.. Dette har ikke noe Intel chipset.. og er ikke noe "amfibiekort" såvidt jeg vet. :)

Når det gjelder pris på "garasjesalget" ditt så kan du dessverre ikke regne med å få mye igjen.

Du kan få ca. 3000 for det som de fleste som vurderer å kjøpe "utrangert", dvs. kabinett, hovedkort, CPU, RAM, skjermkort, *ett* optisk drev, *en* HD (den største).

Flatskjermen kan vel gi opp mot 1000-lappen i tillegg, det andre kan du prøve å selge "løst".

Alternativet er å selge hele pakke som "Monster gamer PC - kjører alt!!" på QXL til 10k (istedetfor ett "kresent" bruktmarked her på hw.no). :)

Lenke til kommentar

7623592[/snapback]

7624029[/snapback]

Er du sikker på at du vet hva du har i systemet ditt?

Du viser ett bilde av Abit UL8 som er ett hk for S939 med Uli M1689 chipset.. Dette har ikke noe Intel chipset.. og er ikke noe "amfibiekort" såvidt jeg vet. :)

Når det gjelder pris på "garasjesalget" ditt så kan du dessverre ikke regne med å få mye igjen.

Du kan få ca. 3000 for det som de fleste som vurderer å kjøpe "utrangert", dvs. kabinett, hovedkort, CPU, RAM, skjermkort, *ett* optisk drev, *en* HD (den største).

Flatskjermen kan vel gi opp mot 1000-lappen i tillegg, det andre kan du prøve å selge "løst".

Alternativet er å selge hele pakke som "Monster gamer PC - kjører alt!!" på QXL til 10k (istedetfor ett "kresent" bruktmarked her på hw.no). :)

7624182[/snapback]

Da er jeg ikke helt sikker menne prøvde å finne ett bilde som så likt ut som det som er oppi. Det står "UL8 (ULI M1689)" på hovedkortet, og såvidt jeg vet er de brune portene for AGP kort og de hvite for PCI, og prosessoren som er oppi funker fett som AMD...det som står som beskrivelse er tatt fra bruker manualen, så det burde være rett, hvis ikke den er for alle kortene i serien...jeg innrømmer at jeg ikke har så mye greie på hovedkort, men dette skal iaffal være en slags kombi versjon siden den ikke bare har PCI eller bare AGP.,.. takker for info^^ ska teste tipsa dine :D

PS: Det er et meget spesielt kort som er Limited Edition...og det kan ikke bruke 2x prosessor som det kortet du beskriver...men det du beskriver er iaffal likest i serien.^^ og kanskje info fra dette kan hjelpe deg: http://img456.imageshack.us/img456/2379/hmmzg7.png

Endret av Scorpion1191
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...