Prodata Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har nå lastet ned Itunes, brukte før Windows mediaplayer. Nå er det en del sanger som er wma fil som Itunes ikke klarer å konvertere til mpeg fil fordi de er visst skrivebeskyttet. Har fjernet den haken, men allikevel funker det ikke. HVordan skal jeg klare å konvertere disse filene? Lenke til kommentar
jangi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du kan bruke en converter. som omgjør filene til det du vil. her har du en Converter fra wma til MPEG tror den skal funke Lenke til kommentar
Prodata Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 du kan bruke en converter. som omgjør filene til det du vil. her har du en Converter fra wma til MPEG tror den skal funke 7618194[/snapback] Har prøvd converteren nå, men det kommer opp at filen er beskyttet og at det ikke er mulig å konvertere den. Jeg får nok bite i det sure eplet og innse at eg får slette mine wma filer. Hvis det ikke er noen her ute som vet hvordan en kan fikse problemet da? Lenke til kommentar
olemann91 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 sliter med samme problemet.. er det maskinen eller mp3-spilleren det er noe gale med? vurderer å kjøpe ny mp3 spiller, men skal ikke gjøre det før det er bekreftet at det er spilleren sin skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå