Chasin Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hvor i landet befinner du deg, hvor det er så mye snø igjen? 8368129[/snapback] Trondheim, bildet ble tatt i helga.... Heldigvis bedre vær/føre nå Endret 12. april 2007 av Chasin Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hendt noe mer? Jeg for mindel skal sjekke hvordan det blir med 215/40/16 på bilen min idag Lenke til kommentar
Hanseey Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 strøkent arbeide for min del kunne jeg gjerne tenkt meg å prøve litt selv. har bare ikke tid handler vel bare om å ta det litt forsiktig og ikke ta seg vann over hodet! lærer jo mye av å lese en slik tråd. har du holdt på med dette lenge? lang erfaring? eget verksted? keep up the nice work Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hendt noe mer? 8397380[/snapback] Skjer lite for tida. Fikk de siste dekslene som skal være rundt stengene til nakestøttene bak i dag, bør vel få montert de snart. Ellers avventer jeg bare om jeg skal skifte til sommerhabitt snart.... strøkent arbeide har du holdt på med dette lenge? lang erfaring? eget verksted? keep up the nice work 8398741[/snapback] Takk takk! Har holdt på så lenge jeg har hatt bil i mer eller mindre grad, men har ikke holdt på så mye nei. Fikk innbrudd i den forrige bilen jeg hadde, fikk en del penger som det ble handlet et kurant hobbyanlegg for, ble ganske greit, konkurrerte litt med den bilen med gode resultater og ble dermed "hekta" på god lyd. Har ikke eget verksted nei, så det blir å snike seg til litt på jobben... Det er ikke noe å vente på hvis du har tenkt å bygge selv, men det er som du sier viktig å ikke ta seg vann over hodet.. Keep it simple Endret 16. april 2007 av Chasin Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det var en liten reisning på gang er ja, utrolig gøy å se folk som veit hva de holder på med! Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Det var en liten reisning på gang er ja, 8455568[/snapback] ?? Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det var en liten reisning på gang er ja, 8455568[/snapback] ?? 8455745[/snapback] LOL Men hva med bilder med sommerdekk på? De er vel kommet på nå eller? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Antar det siden han ikke bor i nordnorge hvor vi ikke trenger å bytte om før senest første mai eller hvordan føret er Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Har gått litt tregt i det siste. Var faktisk snø senest forrige fredag... Har skiftet frontrute og montert sommerhjul og frontleppe i dag. Ska ta en liten vårshine i morgen, kan kansje knipse noen bilder da... Endret 25. april 2007 av Chasin Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Endelig ble det "sommer". Fikk vasket og polert litt i dag. Tok noen bilder sammen med en kompis, som også benyttet anledningen til en liten shine... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Grom den SL'en til kameraten din også, nydelige frontlykter på den. Endret 26. april 2007 av egil88 Lenke til kommentar
Fredricko Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det må jeg si;) stilren og nydelig basskasse =) driver å lager noe heftige greier selv til en Opel combo. Kassebil, med masse plass i lasterommet;) blir 18 snart, så er jo en grei førstebil. Men igjen nydelig bil, og du bør være stolt av arbeidet=) Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dærsken... Synes ikke den bilen er så spesiell i utgangspunktet, men din versjon er i en helt annen klasse. Du har styla den fint også, uten å ødelegge den og at det blir for harry. Imponerende hvor mye peil du har på det du gjør. Det er bare dumt at slikt går det veldig mye penger på som du ikke får igjen når du selger eller uheldigvis krasjer den. Hvor mye har du brukt totalt? Dette er vel kanskje ett tall som du ikke tør å nevne? Virkelig bra. Hvis du hadde bodd litt nærmere skulle jeg kommet og sett på den. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Takk takk! Hvor mye jeg har brukt er jeg jaggu ikke sikker på, men mesteparten har gått til komponeneter i stereoanlegget. Det ble kjøpt delvis brukt, så det ble ikke såå dyrt... Hvor bor du da? Er ikke umulig at jeg kommer på diverse biltreff i sommer.... Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Om du kommer i nærheten av Ålesund plikter du å si fra! Her vor jeg bor er "annleggbygging" slik: sleng inn to 12" i bagasjerommet, forsterker og speler...det er alt...blir faktisk litt oppgitt Derfor vil jeg gjerne se med egne øyne hvordan et skikkelig annlegg har blitt bygd Endret 10. mai 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Memphis88: Bladet MaxPower skal også i år arrangere sin sommertour sammen med EMMA, som arrangerer bilstereokonkurranser. Tviler på at jeg kommer, men mange andre i norgeseliten invaderer byen din fredag 15. juni... Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Takk takk! Hvor mye jeg har brukt er jeg jaggu ikke sikker på, men mesteparten har gått til komponeneter i stereoanlegget. Det ble kjøpt delvis brukt, så det ble ikke såå dyrt... Hvor bor du da? Er ikke umulig at jeg kommer på diverse biltreff i sommer.... 8582000[/snapback] Bor i Tønsberg jeg da. Drar aldri på gatebil eller noe slikt. Mulig hvis jeg driver å styler den bilen jeg har kjøpt nå. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg 'sladdet' vekk skiltene på bilen(e) Etter den jobben du har gjort tror jeg mange blir fristet til å gjøre noe......ulovlig Noe jeg lurer på....: -> Hvorfor har du automat? Nice bil Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Sladdet før, men siden bilen står på div treff etc med skilter på, så kan jo folk se skiltene der, + at kansje andre også tar bilder... Automat ja: 1. Bilen var utstyrt med det, liksom ikke noe valg 2. Fantastisk behagelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå