Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog MB C-180 Sport (Update! 06.01.08)


Chasin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

strøkent arbeide :thumbup:

for min del kunne jeg gjerne tenkt meg å prøve litt selv. har bare ikke tid :whistle: handler vel bare om å ta det litt forsiktig og ikke ta seg vann over hodet! lærer jo mye av å lese en slik tråd.

har du holdt på med dette lenge? lang erfaring? eget verksted?

 

keep up the nice work :w00t:

Lenke til kommentar
Hendt noe mer?

8397380[/snapback]

 

Skjer lite for tida. Fikk de siste dekslene som skal være rundt stengene til nakestøttene bak i dag, bør vel få montert de snart. Ellers avventer jeg bare om jeg skal skifte til sommerhabitt snart.... :hmm:

 

 

strøkent arbeide :thumbup:

 

har du holdt på med dette lenge? lang erfaring? eget verksted?

 

keep up the nice work :w00t:

8398741[/snapback]

 

Takk takk! :)

 

Har holdt på så lenge jeg har hatt bil i mer eller mindre grad, men har ikke holdt på så mye nei. Fikk innbrudd i den forrige bilen jeg hadde, fikk en del penger som det ble handlet et kurant hobbyanlegg for, ble ganske greit, konkurrerte litt med den bilen med gode resultater og ble dermed "hekta" på god lyd. Har ikke eget verksted nei, så det blir å snike seg til litt på jobben... :innocent:

 

Det er ikke noe å vente på hvis du har tenkt å bygge selv, men det er som du sier viktig å ikke ta seg vann over hodet..

 

Keep it simple :cool:

Endret av Chasin
Lenke til kommentar

Har gått litt tregt i det siste. Var faktisk snø senest forrige fredag... :roll:

 

Har skiftet frontrute og montert sommerhjul og frontleppe i dag. Ska ta en liten vårshine i morgen, kan kansje knipse noen bilder da... :)

Endret av Chasin
Lenke til kommentar

Dærsken...

 

Synes ikke den bilen er så spesiell i utgangspunktet, men din versjon er i en helt annen klasse. Du har styla den fint også, uten å ødelegge den og at det blir for harry. Imponerende hvor mye peil du har på det du gjør. Det er bare dumt at slikt går det veldig mye penger på som du ikke får igjen når du selger eller uheldigvis krasjer den. Hvor mye har du brukt totalt? Dette er vel kanskje ett tall som du ikke tør å nevne? :p

 

Virkelig bra. Hvis du hadde bodd litt nærmere skulle jeg kommet og sett på den.

Lenke til kommentar

Takk takk!

 

Hvor mye jeg har brukt er jeg jaggu ikke sikker på, men mesteparten har gått til komponeneter i stereoanlegget. Det ble kjøpt delvis brukt, så det ble ikke såå dyrt... :cool:

 

Hvor bor du da? Er ikke umulig at jeg kommer på diverse biltreff i sommer.... :)

Lenke til kommentar

Om du kommer i nærheten av Ålesund plikter du å si fra! Her vor jeg bor er "annleggbygging" slik: sleng inn to 12" i bagasjerommet, forsterker og speler...det er alt...blir faktisk litt oppgitt :thumbdown:

Derfor vil jeg gjerne se med egne øyne hvordan et skikkelig annlegg har blitt bygd :cool:

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar
Takk takk!

 

Hvor mye jeg har brukt er jeg jaggu ikke sikker på, men mesteparten har gått til komponeneter i stereoanlegget. Det ble kjøpt delvis brukt, så det ble ikke såå dyrt...  :cool:

 

Hvor bor du da? Er ikke umulig at jeg kommer på diverse biltreff i sommer.... :)

8582000[/snapback]

 

Bor i Tønsberg jeg da. Drar aldri på gatebil eller noe slikt. Mulig hvis jeg driver å styler den bilen jeg har kjøpt nå.

Lenke til kommentar

Sladdet før, men siden bilen står på div treff etc med skilter på, så kan jo folk se skiltene der, + at kansje andre også tar bilder...

 

Automat ja:

 

1. Bilen var utstyrt med det, liksom ikke noe valg

2. Fantastisk behagelig.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...