Chasin Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Har ikke hatt så mye å bidra med er i det siste... Er det andre ting folk har lyst til å se på bilen? Bilder kan knipses... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 fint arbeid du utfører her, gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Går ikke så fort, men får nå gjort litt da.... Noen bilder av dagens "økt"... Slik ser det ut når armlenet i baksetet er nede. Det er best bass når det er nede, derfor må jeg nesten ha det der... Særlig fint er det ikke, så noe måtte gjøres... Demontert, bilde tatt fra baksiden. De stålgreiene er hengslene til armlenet Ett lite stykke høyttalerstoff og litt smeltelim... Sett forfra, slipper gjennom lys (og dermed luft/lyd/bass) ganske godt Ferdig montert i bil. Ingen gjennomsyn, men rett lyd Beklager rævva bilder, men dette ble gjort på sparket = kamera hjemme... Endret 27. mars 2007 av Chasin Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nice work. Du er litt perfeksjonist, og det gir gode resultater. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 nice.. uff lyst på bil nå som sommeren kommer Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sinnsykt rått verk... You ARE my hero! Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nå syns jeg det er på tide med en update. Den bilen er steikje fin. Kan nesten ikke vente til å se hvordan den blir. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Var da voldsomt med skryt... Siden dere spør så fint kan dere få nen nye bilder. Er ikke de aller mest spennende, da det er mye av det samme og desverre tatt med mobiltelefonen... Anyway: Har nå begynt å fjerne gammel demping under baksetet og erstattet det med skikkelige varer. Ble en liten dunge gitt... Demping C-stolpe. Hadde vært enklest å legge hel matte, men det er så mange skruehull og selefester en ikke bør tulle med. Sele montert Original dempematte utenpå der igjen Den tidligere omtalte hattehylla er endelig ferdig opptrekt i vinyl. Ble ikke helt 100% der nakkestøttene ligger, men regner med det ikke vises når det er montert. Beklager nok en gang rævva bilder... Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Syns bildene var fine jeg. Og de er uendelig mange ganger bedre enn ingen bilder Synes du gjør en kjempe jobb. Er dette en stor jobb hvis man ikke har gjort det før? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Er dette en stor jobb hvis man ikke har gjort det før? 8319360[/snapback] Tja, litt som man gjør det til selv. Jeg har tatt litt nå og da, så da føles det ikke som det har gått så mange timer. Men tør ikke regne på antall nei... Alt blir lettere hvis man har god tilgang på lokale, verktøy, materialer og kompiser som kan det ene og andre som man ikke kan selv. Det er fort gjort å ta seg vann over hodet med hvordan man vil ha det, har selv bommet stygt selv der, spes med hvor lang tid ting skal ta... Som det heter i en reklame, det enkle er ofte det beste... Holder på å montere inn hattehylle etc nå... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Må si jeg er mektig imponert av arbeidet Men ser fort at dette er ikke første gang dette blir gjort Litt synd å velge Mercedes, men den gjør vel nytten Lykke til videre.. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Litt nyheter... Hattehylle er ferdig montert, det samme er nakkestøtter. Endelig noe for sikkerheten... Sett forfra Nakkestøtter i øvre stilling Nakkestøtter nedfelt Demping også høye side. Dempet i tillegg hjulkasser i bagasjerom Alle kabler stripset fast inne i kabelgate Kabelgate med "lokk" Noen bilder av bagsjerommet i "dagslys" Til slutt et bilde som viser hvorfor det femdeles er vinterhjul på... Fyr løs... Endret 11. april 2007 av Chasin Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bilen ser ikke så galt ut for å være Mercedes Arbeidet du har gjort er derimot helt utrolig! Jeg trodde jeg var perfeksjonist helt til jeg så denne tråden. Det står virkelig respekt av den jobben der. Alle kan slenge inn ei kasse med 1 - 2 - 3 eller flere høyttalere og legge en forsterker i bagasjerommet, men det der er jo bare helt utrolig! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette blir å er sinnsykt bra... bilen din er noe helt for seg selv nå... Veldig fin.. Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har lurt på en lignende jobb i bagasjen selv. Men det jeg lurer på er, kan du bruke det til varer, bagger, kofferter o.l? eller kan ikke forsterkeren overdekkes. Har hørt så mye om at de må ha så mye lufting osv. Har en 500W monoforsterker. (Vet ikke om det er 500RMS eller 500W annet.) Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Takk til dere alle! Bagasje kjøres det ja... Det er da vel bagasjerom... Bruker da et pledd over glasset for å ikke ripe det opp. Glassplata i bunn er 6mm og tåler en del vekt. En del av tanken bak er at det er en bruksbil... Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Denne bilen blir mer og mer strøken i mine øyne, skikkelig kvalitetsarbeid, vil gratulere med et flott resultat sålangt, er det mye igjen på listen din? Ellers, stå på videre! Petter Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fint, grundig og bra arbeid her ja! Hvor i landet befinner du deg, hvor det er så mye snø igjen? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 , er det mye igjen på listen din? 8367999[/snapback] Tja, man blir da aldri helt "ferdig"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå