Chasin Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette var skikkelig tøft, å 3plass imponert Keep up the good work Takk takk! Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har nå kommet meg hjem fra EM finalen i Danmark... Det kan kansje komme noen bilder etterhvert... Akkurat nå skjer det veldig lite med bilen, men senere i vinter kan det bli litt. Fikk ordnet noen småting før NM finalen, men glemte biler... En liten oppfrisking i fotrommet: Originalt: En liten pakke kom på jobben: Ferdig: Vad tycks? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hadde gjort seg med litt støvsuging ja Joda så penere ut, men hvordan har du festet de? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, knipset bildet før jeg støvsuget, vasket, polerte og i det hele tatt den dagen.... Angående festing er de originale rett og slett byttet ut Lenke til kommentar
zoolooguide Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 väldigt snygga bilder på din Mercedes! Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Bilder fra EM: Her kommer mine bilder fra da vi var i Danmark på tur. Noen av bildene har jeg vel lagt i andre tråder, men de fleste er "nye"... Enjoy! Heftig bilvasking før innkjøring: Anders i kjent ghettosmurf-stil: Tvätta noggrant nu, grabben! Uvanlig bil gir uvanlige metoder: Å klargjøre en bil er ikke gjort med en mann på 5 min, helst 4 mann i et par dager: Alpines MB CLS. Kunne helt klart deltatt i EMMA rent byggemessig: Alpines konseptbil Bakrute-stickers er morsomt: ESPL hallen: Ikke alt er like fin utført: De norske gutta inspiserer motstanderene, denne fra finland, til venstre for Fido: Briefing før bedømmingen. med 260 deltakere er det greit med kun en info runde... Reinier Wolf, Hoveddommer på lyd fra Nederland, en kjempekar! Halloversikt Anders, Ketil og Fido får frisket opp russisken sin: Tufte diskuterer bedømmingen sin: Dave fra England er kompis med Gordon, sjefen på genesis. Slikt blir det morsomme løsninger ut av: Stressmek Kenneth?? Russerne har en forkjærlighet for motivlakk.... ..... og skinn! Tysk bil fra Frankrike, med noe fransk ræl innvendig... Velbygd ODR-honda fra Italia. Låt litt "rart" men... Resten av bildene noen poster lenger ned... Endret 8. januar 2008 av Chasin Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Var ikke du på max power treffet i trondheim for noen måneder siden? Det stod en prikk lik bil som din utenfor garasjen der, og regnet med at det var din bil. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mye pent her ja ^^ Var nok artig å få med seg et såpass stort arangement Lurer på hvor han karen har kjøpt bak lyktene (første bildet, Opel Astra F GSI) Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Resten av bildene fra EM: Litt forskjellig å se på strømforsyning å... Turtles demobil. Meget spesiell lakkering. Brukte noe krystalliseringsgreier... Enda en med krystall-effekt; Litt annen standard enn norske trailere: Smarte løsninger Egen hall med grymme biler: "Knalltilbud" på leasing Nye PT badekar-cruiser Det blåe er faktisk lakk, ikke lys fra en lyskaster: Noe for Fido? Team Paranoia-Audio tar det med ro Per Söder trodde han var smart under lyttebedømmingen, fikk samme russisk-kurs som nordmennene... Kenneth B sammen med Gordon fra Genesis, kona hans, den italienske kvinnelige lyddommeren og vinneren i Advanced Unlimited Dansk skilting: Messetilbud? "Team bortskjemt" damene som serverte Russerne klarte på ett eller annet vis å kuppe DJ`n på Alpine standen med skikkelig folkesang, til de flestes ergrelse... Kenneths 2. install bedømming. Skikkelig grilling! Disse brukte de to timer på å dele ut... Espen får pokkis for 2. plss i ESPL Lars får for sin 3. plass Anders er skikkelig fornøyd med 2. plass som vi ser... :Dh: Ketil er blitt Europamester! Noget spente gutter! Sir Peder (Per Söder) i grønt, Kenneth i rødt og en hamster fra Tyskland i hvitt... Kenneth får pokkis for 3. plass, mens svensken stakk av med seieren... Ketil med helgas fangst, lars i bakgrunnen... Selge bil nå, eller... Alle de norske deltakerne, så lenge det gikk: Hvis noen føler seg støtt, eller av en eller annen grunn vil ha noen komentarer endret/slettet, så si fra.... :bc: Var ikke du på max power treffet i trondheim for noen måneder siden? Det stod en prikk lik bil som din utenfor garasjen der, og regnet med at det var din bil. Jeg var der ja, vant faktisk! Lurer på hvor han karen har kjøpt bak lyktene (første bildet, Opel Astra F GSI) Bilen kom fra Italia. Hadde faktisk fjernstyring på lyktene, slik at de kom ut. Dette for å skifte pærer og fylle bensin, lokket var sveiset igjen... Endret 8. januar 2008 av Chasin Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hehehe, tulling noe sånnt ville man aldri fått godkjennt i norge Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har sett disse lyktene på en MB: Bilde: Er selv nysjgerrig hvordan de ser ut på selve bilen, men finner jo ingen bilder.. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har sett de ja, og det er ikke pent. Passer best på Subaru etter min mening... Ett lite tips, lag egen tråd, så får du flere svar! Endret 7. januar 2008 av Chasin Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hei! Beklager at det ikke skjer mye i denne tråden, men man har andre ting å ta seg til også... Min "egen" julegave ankom her om dagen Den "gamle" spilleren I kveld var det dags for montering Siden ODR spilleren ikke leveres med ISO kontakt, og jeg ikke vil herje i stykker det som er i bilen må man mekke litt... Pioneer kabel til venstre, noe VAG/ISO greier til høyre.... Lodde skikkelig Krympestrømpe er et must Tapet sammen med tøytape Ferdig montert, macther interiøret noe bedre... Vad tycks? Endret 7. januar 2008 av Chasin Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Veldig bra, så finere ut med den nye. Alt i alt en skikkelig underholdende worklog, det ser morsomt ut å være såpass flink! Eneste minus er at det tar 5 minutter å laste inn siden når det er 120 høykvalitetsbilder uten spoiler på den Endret 8. januar 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Veldig bra, så finere ut med den nye.Alt i alt en skikkelig underholdende worklog, det ser morsomt ut å være såpass flink! Eneste minus er at det tar 5 minutter å laste inn siden når det er 120 høykvalitetsbilder uten spoiler på den Takk takk! Jeg prøvde å legge bildene i spoiler nå, men fikk beskjed at det var for mange... EDIT: Delte det opp på to forskjellige poster, skal være i orden nå... Endret 8. januar 2008 av Chasin Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Den opeln så veldig kjent ut. den går tilfeldig vis ikke i svelvik området? eller berger åsen for og være litt mere presis? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Hvis de områdene befinner seg i Tønsberg eller Drammen eller noe sånt... Kjenner til Erik Andrè litt, men ikke nøyaktig hvor han bor... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som har sett disse lyktene på en MB:Bilde: Er selv nysjgerrig hvordan de ser ut på selve bilen, men finner jo ingen bilder.. Om det hadde vært "crom" istedenfor svart farge der så hadde lyktene vært tøffe. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis de områdene befinner seg i Tønsberg eller Drammen eller noe sånt... Kjenner til Erik Andrè litt, men ikke nøyaktig hvor han bor... drammens området ja, ca 3mil sør for drammen Lenke til kommentar
Shark_Civic Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis de områdene befinner seg i Tønsberg eller Drammen eller noe sånt... Kjenner til Erik Andrè litt, men ikke nøyaktig hvor han bor... drammens området ja, ca 3mil sør for drammen Rettere sakt Holmestrand;) Er naboen til kameraten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå