Cthulu Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hvor mye koster en slik "paint job" ca? Meget pen bil du har der, og fantastisk gjennomført montering av anlegg! kikker litt på div høttalere selv og vil gjerne piffe opp anlegget i A6'n min Noen kompnentsett eller "pakker" du har og anbefale? Har en Clarion headunit av typen DXZ778RUSB, så regner med jeg har et rimelig bra utgangspungt der Endret 2. oktober 2007 av Cthulu Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hei du! Hvis du tenker på panser og forskjermer, med nedsliping, grunning, montering og alt, må man regne med minst 10 arbeidstimer vil jeg tro. Litt avhengig av hvor i landet du bor kommer det seg nok fort på 10k med de timeprisene som er. Hvis du spør om anbefalinger på bilen din kan du opprette en tråd i bilstereo delen av forumet, så kan jeg og flere svare der Driver på som en gal for å få bilen ferdig til helga nå.... Endret 2. oktober 2007 av Chasin Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Endelig er NM finalen i gang Jeg er med på EMMA finalen også i år, så jeg tenkte å slenge ut noen bilder her... Allerde tidlig i morges kom de første bilene til Jan og Jonnys verksted for litt vask og for enkelte litt frokost etter en lang tur At denne ikke gikk varm er et under, ble mange vask til slutt... :ai: På grunn av det strålende været ble selve lydbedømmen avholdt utendørs. I morgen blir det innstalasjonsbedømming inne i hallen Inne i hallen har de første bilene startet å komme på plass Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mye stilige biler der ja Hvordan gikk d? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mye stilige biler der ja Hvordan gikk d? Word! Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Mine siste bilder fra finalen... Litt forskjellig kvalitet... :ak: Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sattan!! viste ikke at det var så så mye fete biler i norge Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan gikk d? Slik gikk det: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Meget bra! Du har jo en flott og strøken bil da. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 det var ingen lett konkuranse du.. gratulerer! men du har jo en syk bil.. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Slettes ingen lett konkurranse. Blir dømt av to dommere på lyd og to på instalasjon. Så summerer de poengene og deler på 2 for å få en mest mulig rett score, da det er subjektiv dømming. Etter dette regnestykket ble jeg slått med 1 (ett) poeng av han som tok 2. plass... Endret 20. oktober 2007 av Chasin Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tørr jeg å tippe at det var den 7-serien som vant? Hvordan gikk det med den røde, syke a4en? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Stemmer nok det. Det konkureres i flere klasser, så det ble nok flere vinnere... Den røde syke A4`n vant klassen "Multimedia", der den var eneste deltaker... Hadde nok vunnet om det var flere og, bilen er helt vill... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Stemmer nok det. Det konkureres i flere klasser, så det ble nok flere vinnere... Den røde syke A4`n vant klassen "Multimedia", der den var eneste deltaker... Hadde nok vunnet om det var flere og, bilen er helt vill... Hvilken model er Audi'en ? Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 2001 1,8TQ Bygget om utvendig til 2007 RS4 Skiftet: -Forskjermer -Bakskjermer og innerskjermer -Panser -Bagasjeluke -Alle dører -Støtfangere foran/bak -Kanalskjørt, speil, grill, listverk etc Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Akkurat slik vil jeg ha det i min bil, passe anonym basskasse. diskanter på speilhuset. ekstra batteri og forsterker nedi hjulbrønnen. så må jeg dempe en god del i bilen. Dette var inspirerende lesing. skriver dette slik at jeg får den i mine innlegg til mitt skal bestilles/monteres. Du burde lage en egen guide:P Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) He he, guide må jo tilpasses hver bil, og jeg har jo bare bygget i min... I morgen tidlig snur vi nesen mot den lille byen Herning i Danmark, der årets EM i bilstereo (EMMA) arrangeres. Der er det maaaaaaaaaaange syke biler... Jeg skal ikke stille med egen bil, men være med en kompis som stiller i en annen klasse. Skal prøve om jeg ikke får opp noen bilder i løpet av uka, hvis ikke kommer det nok en del når jeg er hjemme igjen... Endret 22. oktober 2007 av Chasin Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 He he, guide må jo tilpasses hver bil, og jeg har jo bare bygget i min... I morgen tidlig snur vi nesen mot den lille byen Herning i Danmark, der årets EM i bilstereo (EMMA) arrangeres. Der er det maaaaaaaaaaange syke biler... Jeg skal ikke stille med egen bil, men være med en kompis som stiller i en annen klasse. Skal prøve om jeg ikke får opp noen bilder i løpet av uka, hvis ikke kommer det nok en del når jeg er hjemme igjen... Foresten, har du behandlet innsida av basskassa med noe? syns det var en anelse speileffekt i den. Kan jo lage en liten guide på demping og generel installasjon. trenger ikke gå på noen spesielle biler/merker. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Skal se hva jeg får skrevet når jeg kommer hjem igjen... Basskassen er lakkert i sølvmetallic (MB744) og klarlakk, dvs samme som bilen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette var skikkelig tøft, å 3plass imponert Keep up the good work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå