Villmink Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei Jeg sitter her og bytter skjermkort på pc'n til en venn av meg. Jeg har lagt inn både ME og XP på samme maskin da han ønsker å ha ME til spilling og XP til "alt annet". Maskinen består i hovedsak av en Duron 1GB CPU, 384MB SDRAM, Hercules Radeon 8500 128MB, og et MSI K7T Turbo hovedkort. Begge OS er lagt inn i dag på formaterte disker. Har lasta ned nyeste skjermkortdrivere fra rage3d.com til begge. Problemet mitt er at AGP går på 4X i ME, og i XP stiller den seg tilbake til Off når jeg stiller den til 4X og restarter slik jeg får beskjed om. Er det noen som kan ha noen mening om hva som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Ja, nyeste driverne er installert. Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Prøv http://www.hercules.com og last ned XP-driver der. Gi så beskjed dersom det ikke funker. Sett gjerne standard VGA driver først, reboot og så innstaller hercules driver.... Så innstallerer du control-panelet etter driver-innstallasjon R [ Denne Melding var redigert av: Radar1 på 2002-11-24 21:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå