Gå til innhold

Avstemming: Årets beste Wii-spill

ttt

Kva meiner du var det beste Wii-spelet i 2006?  

151 stemmer

1. 1. Kva meiner du var det beste Wii-spelet i 2006?

• Legend Of Zelda Twilight Princess.
      123
    • Rayman Raving Rabbids
      5
    • Wii sports
      23

Anbefalte innlegg

Røyken frå nyttårsrakettane har lagt seg og det er på tide å starte kåringa av «Årets beste Wii-spill». I slutten av desember hadde vi ein nominasjonstråd der vi fekk inn fleire gode forslag. Takk til alle som bidro der. Det er ikkje så mykje meir å seie her, bortsett frå å ønskje alle lykke til med avstemminga.

Avstemminga vil vare til og med 06.01.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Soleklart Zelda, Wii sports er det eg viser til venner. Rayman har for klumsete multiplayer der det er altfor mange minigames ein ikkje kan spela samtideg på.

7622995[/snapback]

Helt enig, er litt skuffet over rayman.. er wii sports (bowling) jeg viser først når det kommer noen og vil prøve :)

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått konsollen, så avstår fra å stemme. Det som er sikkert dog er jo at Zelda er et konge spill. Gleder meg som en liten drittunge til jeg får konsollen og spillet. Ser ut til at Twilight Princess vinner avstemningen, noe som jo ikke er så underlig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke konsollen ennå, men jeg ønsker likevel å stemme. Jeg valgte å stemme på Wii Sports. Jeg er sikker på at jeg personlig vil ha mye mer moro med Zelda, men samtidig er det noe med budskapet som Wii Sports kommer med. Det samler familien, og får kroppen i gang, personer i alle aldersgrupper kan nesten være garantert noen timer med moro med dette spillet. Derfor mener jeg at det må være det beste spillet utgitt til Wii i 2006.

Lenke til kommentar

Eg er enig med TSP. Legend of Zelda framstår utan tvil som eit veldig bra spel, men det gir ikkje så mykje nytt. Til tross for enkelte spesielle ting på Wii versjonen kan man like gjerne kjøpe Gamecube utgåva, som forøvrig har fått litt betre omtaler (jf. Gamerankings.com). Wii Sports derimot viser oss kvifor Wii fortente kodenamnet Revolution. Det handlar som rein spelglede. Den nye kontrolle blir brukt på ein god måte for å bringe spelet ut til alle. Til tross for enkelte feil og manglar, viser Wii Sports oss kva Wii handlar om, og fortener derfor tittelen "årets beste Wii-spel".

Det er i alle fall mine tankar som utanforståande. :)

Lenke til kommentar

Då er avstemminga over for denne gong. Det kom kanskje ikkje som nokon overraskelse kven som vant denne kåringa. Med jamnt over svært gode omtalar, og som eit av dei mest etterlengda spela i år, stikker Legend Of Zelda Twilight Princess som ein soleklar vinnar. Har du ikkje alt kjøpt deg dette spelet, er det bare å knuse sparegrisen og finne nærmaste spelbutikk.

Reslutatet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Legend Of Zelda Twilight Princess. [ 123 ] [81.46%]

Wii sports [ 23 ] [15.23%]

Rayman Raving Rabbids [ 5 ] [3.31%]

Eg vil benytta anledninga til å takke alle som har kome med nominasjonar og har vore med å stemt. Det vil truleg bli oppretta ein tråd for tilbakemeldingar der dykk kan kome med forslag til forbetringar. Eventuelt kan dette bli gitt over PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...