levlex Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Vi i Amobil ønsker alle våre lesere et riktig godt nytt år. Les mer Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår til dere i redaksjonen også! Takk for et fint år med mange gode artikler. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei, og godt nytt år til dere i redaksjonen og alle andre på Amobil.no Dere i redaksjonen skal ha ros for at dere holder oss oppdatert. Det er jo minst 2 nye artikler her hver eneste dag, og jeg er på Amobil.no flere ganger daglig. Syns dere gjør en fantastisk bra jobb MVH Tinki Winki ('o',) Ps. Jeg la det rakettbildet inn på mobilen som bakgrunnsbilde, det var så fint Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Godt nyttår! Har jo nesten ikke vert innom amobil i fjor. Må prøve å bli litt mere aktiv i år da... Edit: skrivefeil... Endret 1. januar 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Godt nytt år! Og takk for en super side. EDIT: Godt nyttår til alle brukerne også. Måtte vi få enda et år med gode diskusjoner og mye morro! Endret 1. januar 2007 av SumSar Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år til redaksjonen og alle andre Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) godt nyttår.. jeg kommer ikke til å være inne hver dag i år på grunn av militærtjeneste.. men jeg skal prøve så godt jeg kan Endret 1. januar 2007 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg