Gå til innhold

Avstemming: Årets beste PS2-spill 2006

ttt

Kva meiner du var det beste PS2-spelet i 2006?  

96 stemmer

1. 1. Kva meiner du var det beste PS2-spelet i 2006?

• Shadow of the Colossus
      27
    • Kingdom Hearts II
      12
    • guitar hero
      24
    • Pro Evolution Soccer 6
      10
    • Tourist Trophy
      1
    • Socom 3 U.S Navy Seals
      3
    • Metal Gear Solid 3: Subsistence
      15
    • Yakuza
      4

Anbefalte innlegg

Røyken frå nyttårsrakettane har lagt seg og det er på tide å starte kåringa av «Årets beste PS2-spill». I slutten av desember hadde vi ein nominasjonstråd der vi fekk inn fleire gode forslag. Takk til alle som bidro der. Det er ikkje så mykje meir å seie her, bortsett frå å ønskje alle lykke til med avstemminga.

Avstemminga vil vare til og med 06.01.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Guitar Hero! Dette er vel eneste PlayStation 2-spill jeg har spilt noe særlig av i 2006, og et fantastisk morro spill også.

Lenke til kommentar

Må Shadow of the Colossus vinne, den tittelen står muligens igjen som årets spill for min del, ja eg spiller Twilight Princess som ein horesnabb på bærtur. Så vi får se åssen TP utvikler seg videre :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja hovedgrunnen ved siden av MGS3 som eg faen ikkje har fått spillt nesten pga. for mye spill på kort tid) var SotC hovedgrunnen til at PS2 kom i hus her tidligere i høst. Og fy kake, gav 499.- for det spillet og det var verdt hver eineste blanke sure krone.

Godt vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Final Fantasy XII er ikke på listen, heller ikke Tekken 5. Hvor ble det av alle GTA-spilla?

Godt å se det ikke er noe Need for Speed spill der :p

7627861[/snapback]

Final Fantasy XII er ikke utgitt i Norge enda, så det er vel ikke å vente at det skulle være på denne listen her.

Tekken 5 ble utgitt i 2005, dermed er heller ikke det kvalifisert. Og ikke har det kommet noe nytt GTA-spill til PS2 i år heller, bortsett fra ps2-versjonen av Liberty City Stories til PSP da.

Lenke til kommentar

Då er avstemminga over for denne gong. Det vart ein jamn kamp mellom to ytterpunkt i denne kåringa. Men til slutt måtte luftgitarfansen der ute gi tapt for kolossane i Shadow of the Colossus. Metal Gear serien er framleis populær og kaprar ein sterk tredjeplass.

Vi gratulerer Shadow of the Colossus som årets beste PS2-spel i 2006.

Reslutatet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Shadow of the Colossus [ 27 ] [28.13%]

guitar hero [ 24 ] [25.00%]

Metal Gear Solid 3: Subsistence [ 15 ] [15.63%]

Kingdom Hearts II [ 12 ] [12.50%]

Pro Evolution Soccer 6 [ 10 ] [10.42%]

Yakuza [ 4 ] [4.17%]

Socom 3 U.S Navy Seals [ 3 ] [3.13%]

Tourist Trophy [ 1 ] [1.04%]

Eg vil benytta anledninga til å takke alle som har kome med nominasjonar og har vore med å stemt. Det vil truleg bli oppretta ein tråd for tilbakemeldingar der dykk kan kome med forslag til forbetringar. Eventuelt kan dette bli gitt over PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...