Litejk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har litt over 90 filmer nå. Tenker jeg kommer litt over 100, men ikke mye. Har omtrent slutta å kjøpe filmer Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Gir bort mer filmer enn jeg kjøper, så straks jeg har penger så skal jeg til bergen og hamstre inn! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nå som 1/4 av dette året er over så kan det jo være moro og se hvordan vi ligger ann så langt... Hadde vel rundt 1780-1790 med inngangen til året er nå oppe i 1805 , så jeg ligger meget godt ann i forhold til målet på ikke og overstige 2100. Jeg har faktisk over halvert film kjøpingen fra i fjor, ganske stolt over det 8318851[/snapback] Pøh!! Opprinnelige planer om ikke å overstige 2100 alt for mye ser ut til å gå i vasken (i følge Profiler e jeg oppe i 2044, og en god slump på vei i posten, + flere forhåndsbestilt), men den reviderte planen om ikke særlig mer enn 150 - 200 nye kan holde (tror vel mer på ikke særlig mer enn 200 enn ikke særlig mer enn 150 ). Heldigvis ser målet om andel HD DVD'er ut til å ikke være uoppnåelig (selv om det medfører en del dubletter i forhold til ting jeg har på DVD (og i noen tilfeller på laserdisc :!: )). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg tar meg den frihet å bumpe Deathies tråd nå på årsdagen. Så hvordan gikk det med samlingene deres i forhold til spådommene som ble gjort for ett år siden? Jeg kan jo begynne, og quoter med det meg selv. Jeg har i gjennomsnitt kjøpt 27,5 DVD-er pr. måned de siste 5 månedene. Jeg har ingen grunn til å tro at dette gjennomsnittet kommer til å øke da jeg har flere større ikke-DVD-relaterte utgifter foran meg i året som kommer, enn det jeg hadde i året som gikk. Lærlinglønna kommer til å øke men ikke tilstrekkelig til å veie opp for de nevnte utgiftene. Hvis man antar at dette årets økonomi tvinger innkjøpet ned mot 20 DVD-er pr. mnd. ender antallet DVD-er ved utgangen av 2007 på opp imot 700. Men det er så utrolig mye uforutsette hendelser som kan dukke opp i løpet av året, som kan gruse så vell som booste økonomien (jeg er trofast Lotto-spiller), så det er egentlig umulig å si. For det første, jeg vant ingen større lotto-gevinster i fjor, litt leit, men det viktigste er jo ikke å vinne menn å delta, sant? Jeg gir meg ikke så lett, og har klokketro på at dette året blir året jeg får telefon fra Hamar.DVD-hylla, som jeg var nødt å snekre meg i året som gikk, bærer i dag 758 enheter, altså ca 300 fler enn jeg hadde på denne dato i fjor. Jeg bommet altså med omtrent 25% på min spådom. Noe av grunnen til dette er at jeg jobbet mye overtid i fjor, og tjente derfor også en del mer enn det jeg hadde ventet meg ved årets begynnelse. Hva dette året vil bringe har jeg ikke begynt å fable om ennå. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Viss tallene til dvdProfiler er korrekte så hadde jeg 133 filmer ved utganger av 2006, Nå har jeg 281stk. Må vel takke Bokklubben litt også Hadde ikke lagt opp noe budsjett, men tror det gjikk slik mer eller mindre som planlagt ... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DVD-samlingen økte med ca. 7% i løpet av 2007. Det er såpass beskjedent at jeg må si meg fornøyd. HD-samlingen økte med 100%, det er jeg ikke fullt så fornøyd med. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Litt før sommeren hadde jeg 60 filmer, nå har jeg 300. Ikke verst. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ifølge DVDprofiler er det 170... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Litt over 700. Nå har jeg snart 800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå