Gå til innhold

Når skal dere fjerne den feite støgge reklamen midt på sida?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-24 13:09, skrev desertglow:

Når skal folk forstå at reklame er 100% nødvendig for at Hardware.no skal være en gratis side? Liker dere ikke den reklamen som er på siden så foreslår jeg at dere holder dere til andre sider som ikke har reklame.

Enig der. Noe må jo HW.no leve av :smile:

Alle nyheter, forum, tester, guider osv. er gratis, du har tenkt på det?

Lenke til kommentar

Jeg har satt opp en squid proxy server med ett script som fjerner all reklame paa websider.

Surfa innom hardware.no fra uni forrige uke, fy *aen saa mye stygg reklame det har kommet her, jeg har ikke merket det foer naa siden den proxyen jeg har satt oppp.

En ting er sikkert, jeg hadde aldri surfet paa http://www.harware.no visst det ikke var mulig for meg aa fjerne den sinnsyke stygge reklamen dem har..

Raad til alle .. Sett opp en squid proxy server med ett ad remover script ; fjerner all reklame, sparer baandbredde, casher opp sider slik at siden hentes ned raskere, pluss at det er ganske goey aa sette opp :smile:

Skall !!!

Visst det er noen som trenger det scriptet som er spesial laget for Norske websider med reklame saa kan dere sende meg en mail paa [e-post-fjernet]

[ endret av kilogram den 2002-11-24 14:28 ]

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke vil ha reklame kan dere jo installere Norton Internet Security 2003, den sorterer bort all reklame/popups. Det er ikke så mye som et banner igjen etter at den har rydda opp. For de med ISDN eller modem linje vil dette også føre til en betraktelig ytelsesøkning, siden du da slipper å laste ned all reklamen.

Lenke til kommentar

weeehu! jaggu fjerna dei linken min.

Da rekner eg med dei fjerner den støggen midt på sida snart da!

Når fjerner dere den da? Tidspunkt?

Quote:

Enig der. Noe må jo HW.no leve av

Altså, har du LEST dei siste testene? Fulle av skrivefeil, feil i testen (ikkje det at eg skriv så mykje meir rettare, men det skal no ikkje være på framsida heller) , tester KUN med AMD maskiner (finnes folks om har Intel her).

Synes at SCSI disk testen tok kaka.... når dei meiner og påstå at ein SCSI disk yter berre litt meir enn ein vanlig IDE disk da bør det ringe ei bjelle. Kanskje dei har endra på testen no, men det er det samme, det er når den blir publisert folk flest leser den.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-11-24 16:28 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-11-24 16:31 ]

Lenke til kommentar

Altså, den reklama midt i "hovedfeltet" er pen å se på... Komplett reklama på venstre siden passer helt fint inn og det samme gjør MPX reklama på høyresiden. MEN... Pcutstyr banneren på toppen er jo GRUSOM!! Kan ikke noen med litt peiling på Photoshop tilby seg å lage en som er litt finere?? =)

Ellers må jeg få lov til å takke gutta bak hw.no for et flott arbeid... =) Takk...

Lenke til kommentar

Svære reklame midt på siden som fører til at vi må scrolle masse med musen for å komme forbi er det værste som er. Uansett hvor mye penger dere tjener på slike, bør dem vekk. De har negativ virkning på både hw.no og annonsøren.

For min del kan dere ha så mange popups (opera...) og reklamer på sidene (venstre/høyre altså) dere vil, men når reklamene kommer midt på siden og "hindrer" deg i å lese, da blir du bare irritert.

BTW; hva med å legge til en AvantGO versjon av nyhetene?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 16:30, skrev Lemric:

...Pcutstyr banneren på toppen er jo GRUSOM!! Kan ikke noen med litt peiling på Photoshop tilby seg å lage en som er litt finere?? =)

Synes du _den_ er stygg? Da bør du sjekke ut topbanneren/navigasjonsmenyen til P4. Skikkelig hardkomprimert .jpg-bilde.

Lenke til kommentar

OMG det P4 banneret ER virkelig utrolig stygt!! Hvordan i huleste kan de av alle finne på å gjøre det slik? Det er så enkelt å krympe filstørrelser og beholde god kvalitet på grafikken i dag, det finnes så mange program som omtrent gjør hele jobben automatisk.

Banneret her på HW.no synes jeg er smakfullt, liker fargekombinasjonen. Komprimeringen kan sees ganske tydelig noen plasser (sjatteringer), men ikke verre enn hva jeg har sett på noen dårlige DVD filmer.. synes den er lekker jeg :smile:

Men prøv å kjøre en sjekk på:

http://validator.w3.org

hehe.. :grin:

Men ærlig talt, med en så omfattende site er det et lite ******* å tilfredsstille de folka..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 16:20, skrev Cornel:

weeehu! jaggu fjerna dei linken min.

Da rekner eg med dei fjerner den støggen midt på sida snart da!

Når fjerner dere den da? Tidspunkt?

Quote:

Enig der. Noe må jo HW.no leve av

Altså, har du LEST dei siste testene? Fulle av skrivefeil, feil i testen (ikkje det at eg skriv så mykje meir rettare, men det skal no ikkje være på framsida heller) , tester KUN med AMD maskiner (finnes folks om har Intel her).

Synes at SCSI disk testen tok kaka.... når dei meiner og påstå at ein SCSI disk yter berre litt meir enn ein vanlig IDE disk da bør det ringe ei bjelle. Kanskje dei har endra på testen no, men det er det samme, det er når den blir publisert folk flest leser den.

Skal prøve å holde en sakelig tone tilbake her...

For det første: Hardware.no er avhengig av å ha reklame, og som Per Øivind har nevnt før så har man ikke noe særlig valg når annonsørene sier "enten dette formatet eller ikke noe". Så lenge det ikke er pop-up forstår jeg ikke hva folk klager over, hardware.no er en utrolig ren side i forhold til de fleste andre norske sidene. Det er mulig det kommer en alternativ betalingstjeneste ut på nyåret hvor de som er villig til å betale litt for å slippe reklame + litt annet stasj er velkommene.

Når det gjelder at ting blir testet kun på AMD så kan nok dette langt på vei stemme, men man kan ikke teste alt utstyr på både AMD og Intel, det er seriøst for mye jobb, og jeg håper du forstår det. Det har seg seg nå også slik at vi kommer til å ha to testlabber, en med AMD og en med Intel. Når det gjelder Intel-tester så er det da også forresten noe vi har, så jeg ser ikke helt problemet.

Vet ikke helt hvilken test du sikter til når du snakket om SCSI-utsagn, men det at SCSI bare er litt bedre enn IDE har i den senere tid blitt korrekt på svært mange bruksområder grunnet WD Special Edition-disker med 8MB cache, som testere over hele verden roser opp i skyene og sier intar SCSI-territorie på stort sett alle områder unntatt søketid. Du må også huske at SCSI-testene vi har foretatt hovedsakelig har sett på hvordan SCSI vil være for vanlige brukere, da det er mange som tror at PCen blir "20 ganger så rask" hvis de bytter ut IDE-disker med IDE. I en server er SCSI uten tvil overlegen, men hadde vi foretatt en SCSI-test med rene databaseserver-tester som grunnlag hadde testene vært meningsløse for 99,5% av våre lesere, og vi har da lagt mest vekt på andre ting enn hvordan disken oppfører seg med x request i sekundet fra like mange brukere slik leserene skal se hvordan en SCSI-disk hadde fungert for dem, ikke i serverene til UiO, noe som også nevnes i testene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 16:43, skrev Cornel:

Budsjett på 0 kr ja? den var ny.

0 kroner ja. Hvis dere klagefanter hadde fått det som dere vil hadde jo ikke hw hatt noen inntekter! Inntektene deres kommer jo fra reklame!

Hvis reklamen er så forferdeli så kan dere lese en annen plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...