kåre Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hvordan i huleste leger jeg en enkel oppstartsdiskett der jeg har mulighet for fdisk, formatering osv. i win2000?? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 egentlig så trenger du ikke oppstartsdisk til 2000 hvis du har nogelunde ny maskin, men vis det er nødvendig så kan du bruke en win98 disk + legge inn litt extra commandoer. ellers så har du ett annet valg rettogslett http://www.bootdisk.com Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Gå på bootdisk.com Lenke til kommentar
kåre Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 ser ut som v6.22 er passende, men vet dere om jeg kan partisjonere og formatere i NTFS-system md denne? Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 15:31, kåre skrev:ser ut som v6.22 er passende, men vet dere om jeg kan partisjonere og formatere i NTFS-system md denne? Dersom det er en DOS 6.22 boot disk du snakker om, så går det selvsagt IKKE an å partisjonere/formatere NTFS. Boot direkte på w2k/xp cd'en, under installasjonen kan du både partisjonere og formatere i NTFS. Vil du ikke dette, kan du vel bruke Partition Magic eller no sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå