Footy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har aldri sett på dette før, tenkte jeg skulle gi det en sjangs.. Skaffa meg Season 1 Episode 1.... Men det er jo ikke første episode? Hva er første? Når jeg ser på den så er det første jeg ser en sånn reminder.... altså vi får vi hva som skjedde forrige gang... noen som fatter hva jeg mener? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er 2 pilotepisoder på en og en halv time hver. tror dem kalles "miniseries" eller no Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jepp kostet 75kr eller noe for miniserien fra play.com Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er 2 pilotepisoder på en og en halv time hver. tror dem kalles "miniseries" eller no 7617932[/snapback] Miniserien er ikke 2 pilot episoder .. det er en miniserie ..... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dem blir som regel referert til som pilotepisodene. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hvorfor det? de ble laget som en miniserie .. serien i seg selv var ikke planlagt før de var midt i miniserien og de oppdaget at de kunne lage hver episode til en relativt billig penga .. Pilot episoder er laget som et forslag til en serie .. ikke som en miniserie Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 å kalle det en miniserie er jo feil da, på den dvd'n jeg kjøpte var det en 3 timer lang film Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 å kalle det en miniserie er jo feil da, på den dvd'n jeg kjøpte var det en 3 timer lang film 7627734[/snapback] Originalt tror jeg den var delt opp i flere biter, ergo: Miniserie. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Fra wikipedia:" [...]The two parts of the miniseries" Altså. Det er to episoder i den miniserien. Man må da vel kunne kalle to episoder for en miniserie? Det er jo episoder. Ihvertfall. Så hele i strekk på dvden, jeg. Trodde den skulle slutte når den ene delen var ferdig, men dengang ei. Gøy var det, ihvertfall. Serien anbefales på det sterkeste. Helst integrert i en dvd med sesong 1. Endret 2. januar 2007 av Materie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå