Gå til innhold

Avstemming: Årets spillbruker/spill-moderator 2006


Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?  

238 stemmer

  1. 1. Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?

    • Hr. Jenssen
      43
    • Mala
      43
    • gunfreak19
      12
    • Bundy
      8
    • Avanore
      13
    • MiSP
      4
    • Swoofah
      2
    • Niskivara
      2
    • Tom waits for alice
      13
    • Pastor Lorentzen
      10
    • The Strategy Player
      27
    • Nordoelum
      7
    • ttt
      34
    • psilocybe
      20


Anbefalte innlegg

Sarkasme er dessuten VELDIG vanskelig å forstå når man leser og skriver på papiret. Spesielt om han som skriver det ikke vet hvordan han skal kunne gjøre seg forstått. ;)

 

Men nok off-topic nå. Folkens, send tråden rundt vøtt, få venner og bekjente til å stemme (selv om at det kanskje er litt lusent). Om tråden blir stor nok, så kanskje den blir offisiell til neste år. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm nie si det, avstemningen blei jo ikkje stengt på slaget 00:00 da. Så det sniker vel seg inn noen stemmer minuttene etter tenker eg :)

 

Vil uansett takke godtfolket for stemmene eg har fått, uavhengig om det blei 1,2 eller delt 1.plass :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Då er avstemminga over for denne gong. Etter ein lang, og til tider spennande avstemming står vi igjen med ein person med flest stemmer.

 

Før "vinnaren" gratulerast, vil eg takke alle som er med og bidrar på forumet i større og mindre grad. Det er dykk som gjer forumet til ein plass vi alle tilbringer litt for mykje tid kvar dag. Lista over nominerte er så alt for kort i forhald til alle dei som fortener litt ekstra merksemd. Eg vil derfor benytte aledninga til å takke og gratulere alle som ein.

 

Men dette er ei kåring, og vinnar skulle kårast. Som alle kan sjå vart det til slutt Mala om trakk det lengste strået og er dermed årets spelbrukar 2006. På vegne av oss som har arrangert kåringane vil eg gratulere han, og takke for innsatsen han legg ned i forumet.

 

Reslutatet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Mala [ 43 ] [18.14%]

Hr. Jenssen [ 42 ] [17.72%]

ttt [ 34 ] [14.35%]

The Strategy Player [ 27 ] [11.39%]

psilocybe [ 20 ] [8.44%]

Avanore [ 13 ] [5.49%]

Tom waits for alice [ 13 ] [5.49%]

gunfreak19 [ 12 ] [5.06%]

Pastor Lorentzen [ 10 ] [4.22%]

Bundy [ 8 ] [3.38%]

Nordoelum [ 7 ] [2.95%]

MiSP [ 4 ] [1.69%]

Niskivara [ 2 ] [0.84%]

Swoofah [ 2 ] [0.84%]

 

Eg vil benytta anledninga til å takke alle som har kome med nominasjonar og har vore med å stemt. Det vil truleg bli oppretta ein tråd for tilbakemeldingar der dykk kan kome med forslag til forbetringar. Eventuelt kan dette bli gitt over PM.

 

 

edit: Det kom viss inn del svar før eg posta. For å svare kort på spørsmåla:

 

hva vant han forresten..?: Heder og ære var det som befant i premiepotten denne gongen. Noko av det vi moderatoarar gjer best er å dele ut feriar. Så om han ønskjer det kan han få ein tre vekers ferie frå meg.

 

Vant Mala? Ser ut som det er likt for min del.: Eg las av resultatet 23.59.59, stemmer som kom inn etter dette blir ikkje talt med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...