Gå til innhold

Avstemming: Årets spillbruker/spill-moderator 2006

Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?  

238 stemmer

1. 1. Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?

• Hr. Jenssen
      43
    • Mala
      43
    • gunfreak19
      12
    • Bundy
      8
    • Avanore
      13
    • MiSP
      4
    • Swoofah
      2
    • Niskivara
      2
    • Tom waits for alice
      13
    • Pastor Lorentzen
      10
    • The Strategy Player
      27
    • Nordoelum
      7
    • ttt
      34
    • psilocybe
      20

Anbefalte innlegg

Synes det var litt rart at Orresnei ikke hadde blitt nominert, jeg da. Han er da også en ganske så intellektuell type. :)

Visste ikke om noe sånn nominasjonsgreier før da jeg så tråden i dag, jeg. Jeg så på den fordi jeg trodde den var "avstemming av årets spill"-tråden. :p

7634493[/snapback]

Vel takk for komplimentet. Jeg klarer meg utmerket uten noen nominasjon. Jeg vant da tross alt konkurransen om beste juleavatar. : ) Så noen fare er det nok ikke. Jeg er forøvrig litt enig i ttt. Det er ikke mulig å kåre en enkelt vinner. Diskusjon.no er full av flinke brukere av ulik karakter, og mangfoldet er til de grader stort. Det er rett og slett det beste diskusjons-forum jeg noen gang har vært vitne til.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hr. Jenssen er kanskje ikke så smart.

Han er kanskje ikke så pen heller.

Hans meninger er som katten hans.. Helt tullete.

Men stemte på han pga hans engasjemang i FPS-droppene sine.

Tenkte å quote noen av ordene han bruker når han får FPS-drop, men da kommer JEG til å bli permbannet pga ordbruken.

Takk gud for at det er en mute-knapp på Ventrilo :mrgreen:

7635096[/snapback]

Men da har vel din stemme relativt lite å gjøre med hele greia da.

mala, jenssen og ttt må holde taler og ha debat om ozonlaget og skatte politikk

7634167[/snapback]

Og om at de ikke vil ha krig og sånn...

7636575[/snapback]

Av og til er krig ofte det rette valget. Måten USA fører krig på i dag er kanskje ikke prakteksemplet, men jeg kan ikke si at andre verdenskrig ikke var en nødvendighet. Mange ting var ikke som de skulle være på den tiden. Krigen satt verden mer i balanse. Krigen som nylig foregikk på Balkan var også en nødvendighet. Slobo og hans etniske rensing var ikke akkurat oppskriften på hvordan man skal kunne få Nobels Fredspris.

Som ttt nevner, så er det jo ofte krig her på forumet også. Fanboys må alltid få ut sin mening, selv om at den ofte ikke er så saklig. Ofte er det ikke de beste argumentene de kommer med, da de i lang tid har blitt provosert av mindre fanboyish folk som faktisk finner noe å klage på ved fanboy'ens favorittspill. Da er det av og til slik at de må lette på trykket, og det synes jeg forsåvidt er helt greit. Hvorfor ikke? Vi har jo alltids "Slett Innlegg"-knappen som nødløsning likevel. :)

Ozonlaget har jeg lite å si om. Trist er det at det gradvis ødelegges sånn, men personlig tror jeg vi mennesker er alt for late, grådige - og ikke minst dumme - til å kunne gjøre noen endringer. Vi snakker hele tiden om at vi må gjøre det, men ingen gjør noe. De flinkeste av oss starter i det minste, men de orker aldri å bli ferdig. Enten på grunn av latskap, eller på grunn av mangel i zilliard-budsjettene (alt som er godt koster jo bare masse penger nå til dags). Så jeg har gittt opp håpet. Vi kan i det minste trøste oss med å si at vi til slutt får smake vår egen medisin. Vi ødelegger bare for oss selv. :)

Orrsenei: Jada, det er selvsagt alltid noen som ikke kommer på den lista, som likevel fortjener å gjøre det - men jeg synes ikke det rettferdiggjør det. Det er en prinsippsak. Jeg synes du, og kanskje to-tre-ti andre her burde blitt ført opp på den lista uansett.

Jeg bryr meg fint lite om jeg vinner eller ikke. Jeg visste ikke om denne greia før i går (skulle gjerne nominert noen folk selv, om jeg hadde sett den forrige tråden) - Det å bare være på denne lista med flotte og saklige folk er for meg en ære, så absolutt. Måtte den "beste" vinne på en rettferdig måte - men samtidig skal alle de andre nominantene, pluss en god bunke brukere til, skal være like stolt. Vi er jo en del av Norges, ja kanskje verdens beste forum. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Mens jeg dingler etter bak dere på en fjerdeplass, faen... :p

7634148[/snapback]

*Trykker på rediger avstemming-knappen. Endrer litt på antall stemmer. TSP var visst utroleg populær i kveld.*

Bare før over den vanlege summen til kontoen min, så kan det bli verkeleg. :)

7637639[/snapback]

Ah, jeg glemte kontonummeret ditt, kan du sende meg en ny PM?

Men er ikke så farlig om det ikke blir mer enn fjerdeplassen, det viktigste for meg er at jeg ligger foran tre moderatorer (psilocybe, tom waits for alice og Nordoleum (som du forresten har skrevet feil)). :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ah, jeg glemte kontonummeret ditt, kan du sende meg en ny PM?

Men er ikke så farlig om det ikke blir mer enn fjerdeplassen, det viktigste for meg er at jeg ligger foran tre moderatorer (psilocybe, tom waits for alice og Nordoleum (som du forresten har skrevet feil)). :)

7638827[/snapback]

Brukernavnet hans er faktisk Nordoelum. Jeg trodde selv også før at brukernavnet va Nordoleum, men det er nok "elum" og ikke "leum". Kan forøvrig hende han har rettet åp nicket, men så vidt jeg vet er det indeed Nordoelum.

Lenke til kommentar

Det vart foreslått ein artikkel på Gamer.no i ein tråd i tilbakemeldingskategorien. Eg har og sendt dette forslaget vidare med eit utkast til ein artikkel. Dessverre ser det ut til at redaksjonen ikkje har hatt tid til å behandle forslaget. Viss vi gjenntar kåringane på eit seinare tidspunkt vil eg kanskje høyre om vi kan få eit tettare samarbeid med Gamer.no. Men dette er noko vi kan diskutere etter kåringa er over for denne gangen. Reknar med å opprette ein tråd for tilbakemeldingar, eventuelt be om å få dette via PM. :)

Beklager litt off topic.

Lenke til kommentar
Takk for stemmene alle sammen, men ser visst ut som jeg må nøye meg med fjerdeplassen ;) . Men Tommy T, jeg kan ikke huske å ha sett deg noe særlig i den kategorien, leser du mest?

7655219[/snapback]

Du vet du kan se hvor mange innlegg han har i hver kategori sant?

"The Elder Scrolls ( 118 )"

;)

Trenger ikke flere tusen poster for å se hvem som kan mest\ spammer mest

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Takk for stemmene alle sammen, men ser visst ut som jeg må nøye meg med fjerdeplassen ;) . Men Tommy T, jeg kan ikke huske å ha sett deg noe særlig i den kategorien, leser du mest?

7655219[/snapback]

Du vet du kan se hvor mange innlegg han har i hver kategori sant?

"The Elder Scrolls ( 118 )"

;)

Trenger ikke flere tusen poster for å se hvem som kan mest\ spammer mest

7657285[/snapback]

Ja, jeg vet man kan det kjære, jeg kom bare ikke på den ideen å sjekke det der tidligere i dag, beklager det.

Jeg vet at man ikke trenger flere tusen poster for å se hvem som kan mest. Men at du sidestiller de som har mange poster med spammere, kan jeg ikke si meg helt enig i. Edit: Ah, misforstår litt her, var vel ikke det du mente

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hva har egentlig Elder Scrolls å gjøre med Total War, Steina? Det er to totalt forskjellige spill.

Fyren har bare NI poster i TW-forumet, så jeg tror nok det er som TSP sier, at han leser mest i det forumet.

EDIT: At man har mange poster, har vel mest med å gjøre at man har mye å si. Jeg liker å diskutere mye. Spammer ikke så mye, men om jeg skulle fjerne alle "unødvendige" postene (poster som bare har små svar-kommentarer eller dobbeltposter), så ville jeg sikkert ha 2000 innlegg mindre eller så.

Likevel, jeg kan ikke si at mange poster = spam. Eller kanskje det er sånn for deg Steina, i og med at du tross alt har nesten tusen poster i OT-forumet. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Men at du sidestiller de som har mange poster med spammere, kan jeg ikke si meg helt enig i.

7657356[/snapback]

Nei herregud, sarkasme da mann.. Du er jo snart 17 elns, må jo begynne å kunne slikt nå :p

Dessuten blir jeg kalt spammer på CN forumet vårt, bare fordi jeg har mest poster.

Vet at mange poster ikke er det samme som spam\spim

Hva har egentlig Elder Scrolls å gjøre med Total War, Steina? Det er to totalt forskjellige spill.

Fyren har bare NI poster i TW-forumet, så jeg tror nok det er som TSP sier, at han leser mest i det forumet.

7657365[/snapback]

Jada, glemte hvilket spill det var snakk om i det jeg hentet den infoen..

Vet at det ikke er samme spill... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...