AllFather Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hei hå :smile: tenkte det ikke skadet noe særlig å skrive her :smile: Kjøpte en Samsung sgh-t100 for en 3uker siden av en kompis som selger mobiltelefoner hos telekiosken. Han hadde brukt telefonen i ca 1 uke (for å lære seg funksjoner osv),og siden de ikke får "prøvetelefoner", måtte han jo selvf. kjøpe saken :smile: 4417,50 etter rabatt (ikke noe binding). UANSETT,jeg tenkte ikke mer på saken etter at jeg kjøpte den (er distre av natur :razz:),og la den i skuffen hehe. Så så jeg bilde av en nokia 7650,og tenkte at jeg kunne byttet min mobil mot en sånn,så min fader kunne få en "ny" mobil til jul, så hvis det er noen som er int. i å bytte,må de gi en lyd (telefonen er så vidt tatt ut av esken :razz: ) Garantiseddel er forsatt med, kjøpt i juli, 100% strøken og "butikkny" :smile: hei hå [ Denne Melding var redigert av: Allfather på 2002-11-24 18:07 ] Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Vel, først og fremst må du nesten fortelle oss hvilken modell du har: SGH-M100, SGH-T100 eller SGH-S100. Dette er tre helt forskjellige modeller med helt forskjellige målgrupper. :smile: Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 hehe,beklager :razz: SGH-T100 :smile: Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 He-he... Litt av et bytte du gjør! Fra den lille, snasne mobilen som "ikke kan noe", til den store litt tunge som virker som "den kan alt". Interessant! Jeg snuste på T100 selv, den er lekker! Om du skal selge den, så si ifra!! :smile: Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 solgte den igår får 3 lapper (tusen), greit nok synes jeg :smile: Tror jeg kjøper meg en god gammel 7110,orker ikke å gå tilbake til ericsson t68(i) :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå