Ullsokk1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen som spiller bandy her eller er jeg den eneste her på forumet? Det kan vel ikke være mulig? eller Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg spiller hvertfall ikke. Hvis du skriver, og reklamerer litt, så kanskje noen andre også vil begynne. Åssen er det? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Det er en sport med mye fart i! du må være god på skøyter. ballen er rund og den er ikke flat som på hockey. banen er ikke rund du kan ikke løpe rundt målet foreksempel. Bandy er farligere en hockey, mange trur at hockey er så sinnsykt farlig men vis du tenker deg om så har de beskyttelse fra topp til tå. mens på bandy har vi bare litt på knærne og hodet. ingen ting på magen og ryggen. og du har mye større fart på bandy en på hockey. skala fra 1/10 Spenningsgrad: 9/10 skade fare: 6/10 Rask tenking: 8/10 presisjon: 10/10 Morsomt? You bet! håper noen tar på seg skøytene og skriver på tråden min Lenke til kommentar
Berga Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg spiller bandy!! Spiller i Haslum Bandy, hvilken klubb spiller du i ullsokk? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg spiller på konnerud/skiold d er i drammen. er du 92 så er d konnerud/skiold men jeg er 94 så jeg spiller på to lag. hvor kommer du fra By/fylke. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kommer fra Bærum. Siden du er 94 antar jeg at du fortsatt spiller 7`er bandy. Det blir jo veldig mye morsommere når man spiller 11`er da. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er 94 men jeg spiller på 2 lag et 94 lag og et 92 lag så kansje vi skal spille mot dere :D Lenke til kommentar
Berga Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tviler på at vi får spilt mor hverandre i år i og med at vi er i forskjellige serier. Det måtte isåfall hvert i nm(hvis dere spiller i nm da). Lenke til kommentar
macheba Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 spiller bare innebandy Spiller i Nord-Norge 2. divisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå