Mr.Duklain Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Elsker South Park Å de nye episodene er så <3 Endret 1. november 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Når kommer neste episode, og hvor ofte kommer det nye ? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Episodene kommer på nettet hver natt til torsdag. Sesongene går i bolker på ca. 7 episoder hver høst og vår. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Episodene kommer på nettet hver natt til torsdag. Sesongene går i bolker på ca. 7 episoder hver høst og vår. Hvor får man best kvalitet. Ta det gjerne på pm om det ikke finnes lovlig. Endret 1. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Episodene kommer på nettet hver natt til torsdag. Sesongene går i bolker på ca. 7 episoder hver høst og vår. Hvor får man best kvalitet. Ta det gjerne på pm om det ikke finnes lovlig. Det blir ikke noe mer lovlig på PM, så det er liten grunn til å etterspør det i tråden. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det blir ikke noe mer lovlig på PM, så det er liten grunn til å etterspør det i tråden. Så det du sier er at det ikke finnes lovlig ? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det blir ikke noe mer lovlig på PM, så det er liten grunn til å etterspør det i tråden. Så det du sier er at det ikke finnes lovlig ? Det jeg sier er at de ulovlige alternativene blir ikke mer lovlige på dette forumet når de er sendt på PM. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 southparkstudios.no er vel lovlig. De nyeste episodene er ikke kommet enda, men siden gir utvilsomt best kvalitet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 southparkstudios.no er vel lovlig. De nyeste episodene er ikke kommet enda, men siden gir utvilsomt best kvalitet. De er utrolig trege. De er enda på sesong 13. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jo, men når det kommer til kvalitet er de best. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jo, men når det kommer til kvalitet er de best. Jaja, men når den norske Sount park studios enda er på sesong 13 så går jeg helle for dårligere kvalitet en ingen ny sesong i det heletatt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 jeg har ryddet litt i tråden angående streaming og kvalitet rundt dette. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det er ikke vits i å spekulere lenger om hvem mysterion er, vi får vite det i neste episode. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det er ikke vits i å spekulere lenger om hvem mysterion er, vi får vite det i neste episode. OMG, DU HAR RETT! Mysterion's identity will finally be REVEALED in the all-new episode "Mysterion Rises", this Wednesday at 10p/9c on Comedy Central!! (kilde) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=583-R_7V1iU Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke til å holde ut å måtte vente 24 timer på den nye episoden Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke til å holde ut å måtte vente 24 timer på den nye episoden Ehm, du må nok vente helt til torsdag før du får sett den nye C: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke til å holde ut å måtte vente 24 timer på den nye episoden Ehm, du må nok vente helt til torsdag før du får sett den nye C: Son of a mother duck. Irriterer meg at de ikke bare kan pumpe ut episodene etterhvert som de blir ferdige. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke til å holde ut å måtte vente 24 timer på den nye episoden Ehm, du må nok vente helt til torsdag før du får sett den nye C: Son of a mother duck. Irriterer meg at de ikke bare kan pumpe ut episodene etterhvert som de blir ferdige. Dummeste uttalelsen jeg har hørt i hele år. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dummeste uttalelsen jeg har hørt i hele år. Takk, jeg gjør mitt beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå