Armageddon Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Et spørsmål: Hvilken episode er det som vises i introen hvor Randy hopper rundt på forvokste baller? Kan ikke huske å ha sett den. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Et spørsmål: Hvilken episode er det som vises i introen hvor Randy hopper rundt på forvokste baller? Kan ikke huske å ha sett den. 1403 - Medicinal Fried Chicken Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke noe veldig sterk episode i helheten, men med Tom Cruise og hvalen på månen (referanse til tidligere SP-episoder er alltid moro), samt A Clockwork Orange-hyllest gjorde susen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har en liste over hvem de forskjellige heltene sines alter ego er? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvem er "?" ? Mysterion? Jeg tror det er clyde. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 ^ Mysterion? Jeg begynner å lure på om det faktisk er Kenny. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tror mer det er clyde. Kenny er for fattig til å ha et sånt kostyme. Også fordi clyde var alltid trøtt i den originale coon episoden, (sent oppe om natten anyone?) Endret 28. oktober 2010 av iSimen Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tror Clyde er han der Mosquito. Hørtes litt sånn ut på stemmen. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kenny er det bæret. Han var den eneste som drakk vann, mens alle andre drakk brus. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Men i 21:16 så ser man jo hele teamet, og da ligner fyren som er nr. 2 fra venstre veldig mye på bæret. Kan hende Kenny er "the kite" (eller hva han kalte seg? )? Jeg lurer på om Clyde er Mosqito. Endret 29. oktober 2010 av Autzen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Til tross for de små hintene vi har fått er dette hva jeg tror. 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Den virker logisk, men jeg synes likevel at stemmen til Clyde minner veldig om Mosqito. Men det virker litt rart hvis Kyle skal være "the kite". ;P Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Wow. Noen som tar det litt seriøst tror jeg. Lurer på om i hele tatt Matt Stone og Trey Parker tenkte på det når de laget episoden. Tror ikke jeg ville holdt pusten, for vi får nok neppe svaret på det. Uansett så var det en bra episode. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) De innrømmet at de ikke hadde bestemt seg for hvem Mysterion var i commentarien til den første Coon-episoden. Etter å ha sett omtrent alt man kan finne på nettet av commentaries, intervjuer og lignende med Stone og Parker, så er jeg overbevist om at de har tenkt seg nøye gjennom dette. Endret 30. oktober 2010 av Venerable Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 De har nok gjort dette bevis for å lage mye styr rundt og spekulasjoner rundt episodene. Derfor de putter inn små "hints" som bare gjør diskusjonen ennå mer utbredt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg tror nok de har bestemt seg for hvem som er hvem med tanke på at de faktisk viser alle i virkelig form mot slutten av episoden. Noen er selvfølgelig ganske åpenbare mens andre er litt værre å finne ut av. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er nok mer sannsynlig at Kenny er det bæret. Han har også blondt hår, og ellers ser ansiktene til de forskjellige karakterene så og si helt like ut. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hahaha! Fra den nye episoden. We're soooorry! http://www.youtube.com/watch?v=CSmD_5Z943c&feature=player_embedded Endret 31. oktober 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå