Colin. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg vet ikke helt, føler denne var litt midt på treet. Nascar-pressekonferansen var høydepunktet for min del. 6/10. Edit: Erics podcast også, haha! Endret 7. oktober 2010 av Phil Hellmuth Jr. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 skuffet.. har ventet lenge nå men nå har jeg ikke noe forhold til nascar heller.. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hadde ingen forventinger til denne episoden, så jeg ble igrunnen ikke skuffet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Helt ok episode. 5/10. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes denne var rasende festlig i forhold til det vanlige nivået. Poengene traff godt. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kenny, your family is poor Kenny! Sometimes I feel like Kenny just wanna communicate. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ikke noe spesielt bra episode, helt grei men er ikke noe jeg hadde gledet meg til. South park har tapt seg en god del siden de gode gammle sesongene men men det er greit underholdning enda.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det var en helt grei episode, som mange her sier. Men synes ikke at hele sesong 14 er dårlig av den grunn, KFC-episoden var bare episk. :!: Når er det neste episode kommer? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg synes nå sesong 13 og mye av sesong 14 har vært ekstremt bra. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Når er det neste episode kommer? Countdown: 5 days 2 hours 7 minutes Endret 8. oktober 2010 av Phil Hellmuth Jr. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvor er det beste stedet å se South Park episoder på nett? Orker ikke å laste dem ned. Southparkstudios? Oppdateres det like fort som den amerikanske siden, eller burde man bruke proxies? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 xepisodes er ganske bra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for at dere påminnet meg om at del to av sesongen har startet igjen. Har lurt på dette en stund, så nå skal jeg kose meg med S14E08 før det bærer til sengs! :-) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Veldig morsom episode. Har selv aldri sett på Jersey Shore, men det var en utrolig morsom episode likevel. AL-QUAIDA!!! Lenke til kommentar
G Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Finnes South Park utgitt på Blu-Ray? Hvilke episoder får en i ett samlesett eventuellt? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 It's a Jersey Thing var faktisk over gjennomsnittet av gode episoder, spør du meg! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 HAHA så jævlig bra episode. :!: Anbefales! 9/10 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Endelig en bra episode. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan ikke helt si at jeg "tok" episoden, da jeg ikke har noe som helst forhold til folk fra New Jersey. (Er ikke New Jersey søppelfyllingen til New York? ) I likhet med den nyeste Simpsonsepisoden som handler om Baseball, fungerte denne som en fin påminner om at jeg ikke har særlig stor forståelse for amerikansk kultur. Oh well. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan ikke helt si at jeg "tok" episoden, da jeg ikke har noe som helst forhold til folk fra New Jersey. (Er ikke New Jersey søppelfyllingen til New York? ) I likhet med den nyeste Simpsonsepisoden som handler om Baseball, fungerte denne som en fin påminner om at jeg ikke har særlig stor forståelse for amerikansk kultur. Oh well. Skru på MTV, og vent til det kommer et program som hete "Jersey Shore" Det skal ikke ta så lang tid før det kommer, da MTV ikke viser mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå