Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp en gammel episode jeg syns er ganske teit. Den med George Lucas og Steven Spielberg.

Mest fordi det er teite moralprekner, som "Det en kunstner lager tilhører samfunnet".

Syns ikke det er teit.

Jeg er egentlig helt enig med Trey og Matt i dette tilfellet. Irriterer meg hver gang jeg skal kose meg med de gamle Star Wars filmene mine hvor de har lagt til håpløst dumme animerte scener. Hvorfor? Det hører ikke hjemme i filmen. Det gir ikke filmen noe den ikke hadde fra før, annet enn et irritasjonsmoment.

Blir kanskje litt mer "barnevennlig"... Who knows. Men jeg er ikke et barn og det tror jeg ikke de fleste andre som elsker de originale IV,V,VI er heller.

Endret av Revox
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Så nettopp en gammel episode jeg syns er ganske teit. Den med George Lucas og Steven Spielberg.

Mest fordi det er teite moralprekner, som "Det en kunstner lager tilhører samfunnet".

Synes det er noe i de moralpreknene jeg.

Personlig liker jeg best de siste sesongene, de er høyaktuelle, og det gjør det ekstra kult!

Men uansett, det er genialt når jeg møter andre SP-fans, da har vi en samtale igang med en gang!

Lenke til kommentar

haha, satt å så på den high school musical episoden med "mr. queermo" genial episode. :!:

Så den her om dagen jeg også. Det er en episode som blir mye bedre 2. gangen man ser den så lenge man lar det gå litt tid imellom.

Lenke til kommentar

Etter min mening så var South Park klart best når de ikke hadde sånne konklusjoner og beskjeder på slutten, men heller kritiserte program som hadde det.

Mine tidligere favoritter i programmet var bla Butters, Mr.Mackey og Mr/Mrs.Garrison, men til slutt endte jeg opp med Eric Cartman og Randy Marsh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...