Sondre Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ikke? Hvordan vet du det? Endret 2. mai 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det der var jo bare en promo. En parodi på det youtube-klippet. Er ganske sikker på det. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det der var jo bare en promo. En parodi på det youtube-klippet. Er ganske sikker på det. This. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok, og hvor har dere lest det? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har lest at det er en promo. Kanskje det kommer en ny ginger-episode, ingen vet. Fleste av episodene blir laget i ganske kort til før de er på lufta. Men tviler på at det kommer enda en ginger-episode. De har gjort det før, og enda en gang i Muhammed-episoden. Så ikke hold pusten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har lest at det er en promo. Kanskje det kommer en ny ginger-episode, ingen vet. Fleste av episodene blir laget i ganske kort til før de er på lufta. Men tviler på at det kommer enda en ginger-episode. De har gjort det før, og enda en gang i Muhammed-episoden. Så ikke hold pusten. Dessuten begynner Gingerkid å bli ganske lei…http://www.youtube.com/watch?v=fK6NbGhMw4w Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Begynner å fundere på om det var Gingerkid som ble sett løpende fra den rykende bilen på Times Square... Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lurer på hva naboene til den gingeren tror. Han står alltid i hagen og brøler på videoene sine. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Remix er jo alltids en slager Endret 3. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg skulle gjerne likt at hovedpersonene i serien begynte å vokse litt jeg. Er tildels lei av å se dem som de samme ungene hele tiden. Hvis de gradvis kunne bli eldre, med små steg, hadde det vært bra. Blir sikkert forhatt av mange her for å si det men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De har jo hatt en forandring da, fra 3 til 4 klasse. (Eller var det 4 til 5? ) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det var nok 3-4! Omtrent samtidig som at Mr. Garrison måtte byttes ut med Mss Chokesondick! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Blir sikkert forhatt av mange her for å si det men Kommer det en ny episode i morgen/natt til torsdag? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Natt til Torsdag. Seriøst? Jeg trodde sesong 14 var over jeg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Trodde du sesong 14 var ferdig etter bare 7 episoder? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kommer ikke flere episoder før på høsten. Første del av sesong 14 er over Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kommer ikke flere episoder før på høsten. Første del av sesong 14 er over Ah, det var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå