Keiseren av Grønland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg lurer på en ting. Hvorfor er ikke Kenny med i alle episodene lenger? Før døde han jo i hver eneste episode, så trodde jeg han døde for godt her i en episode, men så var han plutselig litt med igjen...? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg lurer på en ting. Hvorfor er ikke Kenny med i alle episodene lenger? Før døde han jo i hver eneste episode, så trodde jeg han døde for godt her i en episode, men så var han plutselig litt med igjen...? Han er jo med relativt mye syns nå jeg da. Han døde for godt i sesong 5, og kom tilbake i slutten av sesong 6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Haha fy faen hvor jeg flirte på slutten av episoden! Likte den ganske bra jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hahahaha den nyeste var genial! Go Towelie! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Haha, jeg har nettopp begynt å se på de intervention episodene selv, og så lager south park en episode om det. Kan forreste anbefale de ekte episodene, veldig interessant Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kjedelig episode. Jeg har ikke sett den serien de parodierer så jeg gikk sikkert glipp av noen poenger. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Noen som vet hva de parodierer i denne episoden? Edit: Intervention (2005) tydeligvis - http://www.imdb.com/title/tt0450920/ Endret 29. april 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er denne serien de parodierer: http://www.youtube.com/watch?v=IZzfiwewTLw&feature=related Mange episoder Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 S14 E07 "Crippled-Summer" er det dårligste jeg noen gang har sett av South Park og jeg er ikke alene om å mene dette ettersom den er rangert som den dårligste av alle på xepisodes. Det er svært skuffende ettersom så godt som hele sesong 13 og 14 har vært fantastiske.. skjønner ikke at det går an å falle så dypt så fort 1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Likte episoden meget godt. Den var stilig laget, og Towelie-greiene var hysterisk. Mulig det er jeg som har dårlig humor? Men jeg datt av stolen av det Crystal Meth-greiene, og det at han skøt heroin på campen, samt at han solgte seksuelle tjenester til eldre menn for å få råd til et fix.. Jeg lo også passe greit av det vaskeklut-greiene. Likte også parodien på konservative barne-familiefilmer hvor alt går bra. Men mulig det er jeg som har dårlig humor, men jeg datt av stolen da fyren ble voldtatt av en hai. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Haha ja. Flirte som faen, han kidden har jo alltid hata Timmy eller/og Jimmy. Bare gøy å se gutten blir voldtatt av en hai. Endret 29. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nesten? han blir jo voldtatt. Synes det var en grei episode, selv om det var den dårligste så langt i sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Virker egentlig som de samler opp alle gamle karakterene i denne sesongen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 S14 E07 "Crippled-Summer" er det dårligste jeg noen gang har sett av South Park og jeg er ikke alene om å mene dette ettersom den er rangert som den dårligste av alle på xepisodes. Det er svært skuffende ettersom så godt som hele sesong 13 og 14 har vært fantastiske.. skjønner ikke at det går an å falle så dypt så fort Jeg tror den har lav rating fordi folk har problemer med å se den. "This episode is not available in your country" får ihvertfall jeg. Men episoden var jo ikke så ille heller. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Huff huff huff, not without my anus var til og med bedre! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Aldri hørt om det intervention-programmet før, så blir litt vanskelig å relatere. Men moro å se igjen Timmy og Jimmy. Og alle handikap-kidsa som ligna på Looney Toons. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er svært skuffende ettersom så godt som hele sesong 13 og 14 har vært fantastiske.. skjønner ikke at det går an å falle så dypt så fort Falle så dypt så fort? Det meste over sesong 11 har vært elendig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fy faen sist episode var dårlig. Det er da fælt så mye de skal bruke gamle karakter på nytt. Towlie er dritkjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Liker de handicappa, lei Towlie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå