Purplehaze Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hvorfor er det en selvfølge? Sier ikke at det er umulig, men det er jo ikke umulig at den rett og slett bare sluttet sånn heller. Er jo South Park. Ser ikke nødvendigvis at episode 201 skal være den vi får greie på faren til Eric Cartman, mer om Mecha Streisand, Tom Cruise og Muhammed. Og Mr. Hat. Kan være at det var en nr. 200 spesial med et "hei" til alle gamle helter. Edit : Kanskje vi får Not Without My Anus part 2 Endret 16. april 2010 av Purplehaze Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Enig med Purplehaze. Er det virkelig meningen at vi skal få vite hvem faren til Cartman er? Er mer naturlig at dette var ep 200 for å markere det, og thats it. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Synes episoden var bra, og tviler på at det kommer noen oppfølging i neste. Var vel bare et gjensyn med gamle kjente. Men ingen Timmy. Lenge siden vi har sett han. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Tror aldri vi får vite hvem faren til Cartman er.. Det er liksom litt av greia med han, vi vet ikke hvor faren er og det er bare han og mora. Men uansett. Har nå sett alle South Park episodene. Synets den bare har blitt bedre og bedre, sånn var det med denne episoden også helt til kjendisene trakk med den robot greia igjenn.. Syntes den ble litt for animert på en måte til og være south park, det er litt av stile til de, og ha litt vill ikke kalle det dårlig kvalitet men at de har sånn at du kan se at de ikke prøver på det heller. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det noen som kan sende meg en PM på hvor jeg kan få sett alle disse nye episodene? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvorfor er det en selvfølge? Sier ikke at det er umulig, men det er jo ikke umulig at den rett og slett bare sluttet sånn heller. Er jo South Park. Ser ikke nødvendigvis at episode 201 skal være den vi får greie på faren til Eric Cartman, mer om Mecha Streisand, Tom Cruise og Muhammed. Og Mr. Hat. Kan være at det var en nr. 200 spesial med et "hei" til alle gamle helter. Edit : Kanskje vi får Not Without My Anus part 2 I rest my case. South Park 1406 Press Release: 201It's a tense situation in SouthPark as Muhammad has become the pawn in the game to save the town. The Ginger kids are threatening to destroy the city if Stan and Kyle don't hand over the Prophet and the celebrities have met violence with violence by unleashing Mecha Streisand. In the midst of all of this, all anyone really wants to know is, who is Eric Cartman's father? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ny episode idag er det ikke !? 200 part 2 ... TO AWESOME! EDIT! http://www.kjendis.no/2010/04/21/kjendis/south_park/tv_og_medier/11389161/ Herregud.. Noen som er med på å spørre USA om ett par atombomber så vi kan få frem ytringsfriheten igjen? Endret 22. april 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bra episode, men skjer med all bipinga? Er det ikke lov til å si Muhammed i USA lenger? Og den "moraltalen" på slutten, pep de ut den selv eller var det nettverket? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 IKke alle muslimer som liker når South Park ikke bruker Muhammed fred være med han som hans hele tittel. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Bra episode, men skjer med all bipinga? Er det ikke lov til å si Muhammed i USA lenger? Og den "moraltalen" på slutten, pep de ut den selv eller var det nettverket? Edit: var BIIP 201.. trodde dere mente episode 200, den var BIIP fri Gutta har jo selvfølgelig blitt drapstruet( eller drapsadvart var det vel ).. Hva skjer om de fundamentale gjør alvor av det? Er vel en og annen SouthPark fanatiker ute å går også Sært om South Park starter 3. verdenskrig Endret 22. april 2010 av WiiBoy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Problemet er at verden ikke har ytringsfrihet lengre ... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Problemet er at verden ikke har ytringsfrihet lengre ... Jo, den har det. Det er bare noen folk som ikke vil godta det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja... Noe burde vært gjort med de. Velkommen til 2000'tallet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det provoserer meg noe så inn i helvete at de ikke får vise Muhammed. Det er så latterlig at jeg ikke har ord for det. Alle tv-nettverkene i USA, alle avisene og alle radiostasjonene burde gått sammen om en dag der de kødder med Muhammed, slik at ingen kan bli singlet ut. Etter det burde alle bare bruke han når de måtte ønske det. Ved ikke å avbilde Muhammed støtter man opp om terroristvirksomhet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det provoserer meg noe så inn i helvete at de ikke får vise Muhammed. Det er så latterlig at jeg ikke har ord for det. Alle tv-nettverkene i USA, alle avisene og alle radiostasjonene burde gått sammen om en dag der de kødder med Muhammed, slik at ingen kan bli singlet ut. Etter det burde alle bare bruke han når de måtte ønske det. Ved ikke å avbilde Muhammed støtter man opp om terroristvirksomhet. Jaja. Folk vil bare ikke ende opp som han her… Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Sjokkerende sannhet om faren til Cartman! Og stakkars Pip! Det provoserer meg noe så inn i helvete at de ikke får vise Muhammed. Det er så latterlig at jeg ikke har ord for det. Alle tv-nettverkene i USA, alle avisene og alle radiostasjonene burde gått sammen om en dag der de kødder med Muhammed, slik at ingen kan bli singlet ut. Etter det burde alle bare bruke han når de måtte ønske det. Ved ikke å avbilde Muhammed støtter man opp om terroristvirksomhet. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå