Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det en selvfølge? Sier ikke at det er umulig, men det er jo ikke umulig at den rett og slett bare sluttet sånn heller. Er jo South Park. Ser ikke nødvendigvis at episode 201 skal være den vi får greie på faren til Eric Cartman, mer om Mecha Streisand, Tom Cruise og Muhammed. Og Mr. Hat. Kan være at det var en nr. 200 spesial med et "hei" til alle gamle helter.

 

Edit : Kanskje vi får Not Without My Anus part 2 :)

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror aldri vi får vite hvem faren til Cartman er.. Det er liksom litt av greia med han, vi vet ikke hvor faren er og det er bare han og mora. Men uansett.

 

Har nå sett alle South Park episodene. Synets den bare har blitt bedre og bedre, sånn var det med denne episoden også helt til kjendisene trakk med den robot greia igjenn.. Syntes den ble litt for animert på en måte til og være south park, det er litt av stile til de, og ha litt vill ikke kalle det dårlig kvalitet men at de har sånn at du kan se at de ikke prøver på det heller.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det en selvfølge? Sier ikke at det er umulig, men det er jo ikke umulig at den rett og slett bare sluttet sånn heller. Er jo South Park. Ser ikke nødvendigvis at episode 201 skal være den vi får greie på faren til Eric Cartman, mer om Mecha Streisand, Tom Cruise og Muhammed. Og Mr. Hat. Kan være at det var en nr. 200 spesial med et "hei" til alle gamle helter.

 

Edit : Kanskje vi får Not Without My Anus part 2 :)

 

 

I rest my case. :green:

 

South Park 1406 Press Release: 201

It's a tense situation in SouthPark as Muhammad has become the pawn in the game to save the town. The Ginger kids are threatening to destroy the city if Stan and Kyle don't hand over the Prophet and the celebrities have met violence with violence by unleashing Mecha Streisand. In the midst of all of this, all anyone really wants to know is, who is Eric Cartman's father?

Lenke til kommentar

Bra episode, men skjer med all bipinga? Er det ikke lov til å si Muhammed i USA lenger? Og den "moraltalen" på slutten, pep de ut den selv eller var det nettverket?

Edit: var BIIP 201.. trodde dere mente episode 200, den var BIIP fri :thumbup:

 

Gutta har jo selvfølgelig :roll: blitt drapstruet( eller drapsadvart var det vel :nei: )..

 

Hva skjer om de fundamentale gjør alvor av det? Er vel en og annen SouthPark fanatiker ute å går også :yes:

 

Sært om South Park starter 3. verdenskrig :p

Endret av WiiBoy
Lenke til kommentar

Det provoserer meg noe så inn i helvete at de ikke får vise Muhammed. Det er så latterlig at jeg ikke har ord for det. Alle tv-nettverkene i USA, alle avisene og alle radiostasjonene burde gått sammen om en dag der de kødder med Muhammed, slik at ingen kan bli singlet ut. Etter det burde alle bare bruke han når de måtte ønske det. Ved ikke å avbilde Muhammed støtter man opp om terroristvirksomhet.

Lenke til kommentar

Det provoserer meg noe så inn i helvete at de ikke får vise Muhammed. Det er så latterlig at jeg ikke har ord for det. Alle tv-nettverkene i USA, alle avisene og alle radiostasjonene burde gått sammen om en dag der de kødder med Muhammed, slik at ingen kan bli singlet ut. Etter det burde alle bare bruke han når de måtte ønske det. Ved ikke å avbilde Muhammed støtter man opp om terroristvirksomhet.

Jaja. Folk vil bare ikke ende opp som han her…
Lenke til kommentar

Sjokkerende sannhet om faren til Cartman! Og stakkars Pip!

 

Det provoserer meg noe så inn i helvete at de ikke får vise Muhammed. Det er så latterlig at jeg ikke har ord for det. Alle tv-nettverkene i USA, alle avisene og alle radiostasjonene burde gått sammen om en dag der de kødder med Muhammed, slik at ingen kan bli singlet ut. Etter det burde alle bare bruke han når de måtte ønske det. Ved ikke å avbilde Muhammed støtter man opp om terroristvirksomhet.

+1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...