Batnobbit Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Description av den nye episoden virket ganske morsom. Tenker at Cartman tar helt av på denne episoden, ser fram til å komme hjem og se den Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Å at du sovnet under episoden kan du dokumentere? Eller bare sier du det for å virke tøff foran de andre guttene? Er du helt retardert eller? Hvordan i all verden skal jeg kunne dokumentere at jeg sovnet? Jeeeeeez. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Å svare tilbake med personangrep er ikke tilbakestående? Ta dette videre på PM hvis du bare skal komme med personangrep. Er dette første episoden Kenny snakker noe særlig på lenge? Kenny døde ikke under episoden heller, men var kanskje meninga i "Sexual Healing" på grunn av David Carrdine greia. Elsket vrien med batman-kostyme istede for noe sado-drakt. Endret 25. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Morsom du eller? Først kommer du her og påstår at jeg tøffer meg fordi jeg sier at jeg sovnet, og nå tåler du ikke å få svar på tiltale. Forøvrig virker det som de begynner å gå tom for idéer, og det kunne kanskje være på tide og legge ned hele serien slik at de kan komme unna med noe av æren i behold. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Morsom du eller? Først kommer du her og påstår at jeg tøffer meg fordi jeg sier at jeg sovnet, og nå tåler du ikke å få svar på tiltale. Forøvrig virker det som de begynner å gå tom for idéer, og det kunne kanskje være på tide og legge ned hele serien slik at de kan komme unna med noe av æren i behold. Ikke enig. Jeg synes forsatt serien er helt konge, og det trur jeg nok mange andre gjør også. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eg har nesten aldri ledd så høgt av SP som eg gjorde då Morgan Freeman las høgt frå boka til Butters. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Glimrende episode. Catcher in the Rye er blant mine favorittbøker, og likte hvordan de spilte på at tidene har forandret seg, da Catcher in the Rye var forbudt på 60 - og 70-tallet, mens det er ingen som reagerer på den i dag. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nok en dårlig episode Trodde det var den ginger-episoden som kom i dag. Noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 En bedre episode denne gangen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lol episoden var drittbra! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 De to første episodene var heller svake, men den tredje var veldig morsom. Lo høyt over de retoriske spørsmålene til cartman angående pedo-paven. Ellers fungerte Pablo Escobar parodien fint, og Randy var lattis som vanlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Elsket scarface parodien, god episode. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Legendarisk episode. Scarface-parodien + Randy-delen. Priceless. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er sesong 13 ferdig? Opsann... må visst følge litt med. Gikk grundig lei i forrige sesong, men kanskje denne blir bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 De tre episodene hittil er iaff lovende. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Likte den siste episoden. Lo godt da Randy kom hoppende på sine egne baller. Beste så langt i sesongen Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Når kommer episodene på nett? Den neste sendes vel i dag??? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 MyEpisodes.com sier i morgen. Altså, da kommer den på nett. Sendes i dag/natt eller noe, sikkert. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hahaha lo meg ihjel når de hoppet på ballene sine på rekke og rad med sånn koslig musikk neste episode i morra:D Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Den nyeste episoden er noe av det morsomste jeg har sett på lenge! Snakk om å treffe spikeren på hodet. Sjelden jeg ler høyt av epiosdene, selv om de er veldig morsomme, men her skjedde det gang på gang. stikkord: facebook og chatroulette KANONEPISODE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå