CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Synes den er meget godt selv. Rimelig syke saker, men digg at fatboy vant. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skuffende episode. Gleder meg til ginger-episoden! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 for en ræva episode! SP blir bare dårligere og dårligere. Får håpe at ginger episoden snur trenden.. Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Genial episode. Det beste i mine øyne var mennenes forsiktige blikk bort på kvinnelige partnere og kollegaer. En slags søken etter bekreftelse på at deres teorier og utsagn falt i god jord. Og damene kunne ikke brydd seg mindre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 for en ræva episode! SP blir bare dårligere og dårligere. Får håpe at ginger episoden snur trenden.. Hva er det du snakker om? 80 % av sesong 13 var glimrende, og dette var også denne episoden. Genial episode, med herlig underliggende moral fra Parker og Stone. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Likte den jeg. Parodiene av Tiger Woods var veldig bra. Elska at Elin var med og. :!: Endret 18. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Sinnsyk bra start på sesong 14 :!: Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Synes det var en knallbra episode. Tror jeg har sett en spisode av sesong 13 til nå, så da har jeg vel mye å se fram til da, spesielt siden enkelte her tydeligvis synes det var en dårlig episode Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Slutta å se sånn cirka halvparten i sesong 13 da det begynte å bli forferdelig dårlig, men likte faktisk denne sesongstart-episoden. Får håpe det holder seg på et greit nivå denne sesong, men SP har tapt seg enormt mye i de siste sesongene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 for en ræva episode! SP blir bare dårligere og dårligere. Får håpe at ginger episoden snur trenden.. Hva er det du snakker om? 80 % av sesong 13 var glimrende, og dette var også denne episoden. Genial episode, med herlig underliggende moral fra Parker og Stone. hvis du synes 80% av sesong 13 var bra, så sier det jo sittt. Sesong 13 kan ikke måles med de tidligere sesongene Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det meste etter S10 er dårlig, imo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 for en ræva episode! SP blir bare dårligere og dårligere. Får håpe at ginger episoden snur trenden.. Hva er det du snakker om? 80 % av sesong 13 var glimrende, og dette var også denne episoden. Genial episode, med herlig underliggende moral fra Parker og Stone. hvis du synes 80% av sesong 13 var bra, så sier det jo sittt. Sesong 13 kan ikke måles med de tidligere sesongene Kan ikke måles med gullsesongene nei, men den holder et meget høyt nivå. Moralen til Parker og Stone er fantastisk, og det er den som gjør South Park så bra. Sisteepisoden her er jo nettopp et eksempel på det. Synd det ikke er alle som skjønner den... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fantastisk episode! Liker også at de nå sendes i 720p og widescreen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg synes South Park har gjentatt åpningspoenget gjennom hele episoden de siste årene. Det virker som om de prøver altfor hardt med å lage en catchphrase som publikummet skal få på hjernen. Det er kun noen ganger det går hjem hos meg, i mesteparten av tilfellene virker det bare masete og uoppfinnsomt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Sexual Healing var morsom, men dessverre en av de episodene som går i glemmeboka uten problem. Får håpe sesongen blir som s13, da f.eks den siste episoden "Pee" var svært morsom og original. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Moralen til Parker og Stone er fantastisk, og det er den som gjør South Park så bra. Sisteepisoden her er jo nettopp et eksempel på det. Synd det ikke er alle som skjønner den... Alle skjønner hva de ville frem til, men det gjør ikke denne episoden morsommere. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har elsket South Park siden det begynte å gå på norsk Tv for mange år siden, og kan ikke huske sist jeg sovne under en ny episode. Det skjedde i da jeg så episoden i dag... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Å at du sovnet under episoden kan du dokumentere? Eller bare sier du det for å virke tøff foran de andre guttene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå