Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv syns jeg plotet ble for simpelt, men skal ikke nekte for at episoen var morsom. Denne episoden manglet det lille ekstra, og jeg syns ikke den var særlig kvass. "Vi har det egentlig ganske så godt"-moralen var heller ikke særlig oppfinnsom.

Man kan ikke forvente et dypt plot i en episode som varer 20 min.

Litt moral-preken kan man forvente, bare det ikke når Simpsons eller Family Guy-nivå.

Moral-preket er jo en av South Parks kjennetegn (You know, I learned something today). Tenker ikke akkurat på et dypt plot, men et som gir meg en "damn right"-følelse. Eks: Grey Dawn.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Nei, men satiren er en sental del av serien. Jeg reagerer negativt når episoden ikke har med noe slikt, men i stedet noe "moralsk". Jeg påstår ikke at de har lagt så fryktelig mye vekt på akkurat det moralske, men når jeg setter på South Park forventer jeg noe mer enn kun streit humor.

Det moralske i mange av de eldre episodene som kommer frem gjennom "I learned something today" var ofte herlig absurd og flott ordlagt.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Det var en del av serien og de var oppdelt i episoder. Dessuten var de tilsammen ikke like lange som filmen. Skulle vært en til episode da.

De anså den som en film siden de ikke ville lage enda en film.

Uansett, en film er bare overflødig, det er ikke noe de ikke kunne satt sammen i et partre episoder.

Lenke til kommentar
Nei, men satiren er en sental del av serien. Jeg reagerer negativt når episoden ikke har med noe slikt, men i stedet noe "moralsk". Jeg påstår ikke at de har lagt så fryktelig mye vekt på akkurat det moralske, men når jeg setter på South Park forventer jeg noe mer enn kun streit humor.

Det moralske i mange av de eldre episodene som kommer frem gjennom "I learned something today" var ofte herlig absurd og flott ordlagt.

Vil si at South Park fortsatt skiller seg ut ifra de standard amerikanske sitcoms. Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som manglet i den forrige episoden. At ungene drar til Somalia og leker pirater er ikke helt streit humor i mine øyne.

South Park skal være simpelt og morsomt. Å kreve rent gull i hver episode er for mye å forlange når episodene lages på en uke.

Lenke til kommentar
Jeg forventer bare toaletthumor jeg. Se en gammel episode, og så ser du en ny en. Da forventer du mye mindre.

Jeg har sett igjennom hele serien fire-fem ganger, så jeg vet så absolutt hva jeg kan forvente meg. Den nye episoden var morsom, men ikke noe mer. En kar over meg beskrev den som en av seriens beste, og da reagerer jeg. De første sesongene hadde i det minste en herlig absurditet og hånliggjøring.

Lenke til kommentar
Virker som at Ike er litt voksen for alderen. Med tanke på det brevet, og det at han har ligget med læreren sin. En av mine favorittkarakterer.

Ike har alltid vært voksen for alderen, samme som kenny, overmodne, men genialt.

Beste er når Ike bitch slapper craig.

Clyde er med på båten. Craig er han med blå lue som ble med til Peru.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk vært kult med en Craig episode. Vi har hatt en slags Clyde episode med The List der han var klassens søteste, men en Craig episode hadde jo vært fet. Fyren er jo rå.

De første sesongene hadde i det minste en herlig absurditet og hånliggjøring.
Enig, de først sesongene var herlig absurde. Ting skjedde som man aldri hadde skjedd på ekte. Syke ting som at Kenny dør hele tida og ingen bryr seg. At Kenny på fikse generatoren til sykehuset mens de andre sitter å drikke kakao. At hjertet til Kenny ble erstattet med en potet. "Kick the baby". Generelt syke ting. Var mye mer banning før også, men det var vel mer fordi det var kult/rebelsk på den tiden.
Lenke til kommentar

Vet ikke navnet på episoden, men jeg likte godt:

"cartman rir på okse, slår hodet og tror han er en asiatisk prostituert jente .. En av sidehistoriene er at kuene tilber en statue av en ku, statuen fjernes av de lokale autoritetene, og kuene begår selvmord ved å hoppe utfor stupet."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...