Colin. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Eller sender de en ny episode hver dag+den de sente i går? " Utifra Iskall's innlegg, yeah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Eller sender de en ny episode hver dag+den de sente i går? Correct Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sweet da blir det anal probe på meg likevel Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tøft. De sender også SP kl 01.25 på natta. Men det systemet med å alltid sende en episode i reprise først er bare teit. Da kunne de like gjerne ha sendt to nye etter hverandre. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er dette siste før pausen? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da er bare spørsmålet, hva syntes folk om sesongen til nå? Syntes at The Ring, Coon og Gayfish uten tvil var sesong-halvdelens høydepunkt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Meget varierende kvalitet. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Da er bare spørsmålet, hva syntes folk om sesongen til nå? Syntes at The Ring, Coon og Gayfish uten tvil var sesong-halvdelens høydepunkt. Jeg syns det virker som Matt Stone og Trey Parker har tatt seg sammen. Denne sesonghalvdelen har stort sett holdt et langt høyere nivå enn den svake tolvte sesongen. The Coon, Margaritaville og Fishsticks har i mine øyne vært høydepunkter til nå, og de andre episodene har også vært greie - med unntak av Eat, Pray, Queef. Men så vet vel alle som er fans av serien at 1. april-episoder kan bli noe spesielle. Tenker da på Not Without My Anus, men den var riktignok langt bedre enn Queef. Endret 22. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Haha, hver gang jeg skal starte Not Without my anus så får jeg latterkrampe. Tenker alltid på de stakkarene som hadde gledet seg til og få vite hvem Cartmans far var Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Syntes denne sesongen har vært bra til nå, bedre enn den forrige hvertfall Men man kommer nok aldri så høyt opp som de gode gammle sesongene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Men man kommer nok aldri så høyt opp som de gode gammle sesongene Enig i innlegget ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://allsp.com/ Alle episoder gratis streamet RETT HJEM TIL DEG HØY HØØØY ! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva mener dere med gode gamle sesonger? De gode gamle i mine øyne er alle helt til gutta begynner i 4th grade. Altså midt i sesong 4. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 1-4 er jo geniale på sitt vis. Men jeg syntes at det virkelig kicket off med sesong 5 til 9. Syntes at episodene var bedre skrevet da. Men, 1-4 er gode på sin måte, digger drit mange av episodene. Det er så vansklig og sammenligne. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er som en annen serie. Selv synes jeg sesong 5 og 6 var noen av de kjedeligste. Men etter det ble det bra. Men vil man ha en god gammel, barnslig latter med mye toaletthumor så er garantert de gamle episodene den rette veien å gå Starvin Marvin er killer! Elsker gamle stemma til cartman SWEEET! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fem var jo genila med How to Eat With Your Butt og feks Cartmanland Syntes fem og seks var ganske så gode. Syntes aldri de nye(utenom noen få) tar helt av i første gjennomvisning. Det er helst andre gang jeg syntes det er morsomt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er noen få gode episoder, som Scott Tenorman Must Die og de du nevnte. Men er så mye tull som Asspen og Starway to Heaven og Towelie episoder som bare er gørr kjedelige. Kan ha med at jeg så de om og om igjen på MTV hele tiden før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Scott Tenorman Must Die er en av de bedre episodene i South Park, ler meg skakk ihjel hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå