Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

South Park er helt sykt bra. Har sett alle episodene som har kommet ut, men har vanskelig med å komme opp med en favoritt. "Good times with weapons" og "The Return of the Lord of the Rings to the Two Towers" er ihvertfall favoritter som jeg kommer på i farta.

Jeg har tenkt å bestille noen south park sesonger fra www.play.com

Er det noen som har erfaring fra denne siden? Det står "Free delivery on everything", men gjelder dette for Norge og? Evt. hvor mye må jeg betale i frakt sånn ca?

Lenke til kommentar
Hei alle sammen! Hva synes dere om verdens desidert morsomste tvserie south park? Ut i fra emnetittelen ser dere jo hva jeg mener. Min favoritt karakter er Cartman, den litt syrlige ironiske tonen hans liker jeg og selvsagt alle andre også unntatt Kenny. Hanø delegger hele serien, men fortvil ikke. Det kommer nok en dag hvor han dør for godt. Noe annet gøyalt med serien er all den geniale satiren den har kommet med de siste årene.

7617699[/snapback]

Jeg synes at alle figurene fyller ut serien ganske mye, men den vil bli kjedelig hvis man tar bort Cartman. Elsker SouthPark :w00t:

Lenke til kommentar

South Park er en veldig bra serie, men enkelte ganger kan det bli for mye av det samme. I sommer så så jeg alle episodene ifra begynnelse til slutt (ikke i strekk). Uansett så ser man at det er et mønster i denne serien og som alle andre. De har et hovedtema som gjerne er aktuelt i USA, og dette herper de noe jævlig, og resultatet blir en veldig bisarr "moral" som alle amerikanske serier har.Men det gjør det ikke til noe dårlig serie. Bare et tips til de som liker serien, ikke se mange episoder etter hverandre, det kan fort bli kjedelig..

Klarer ikke å velge noen favorittepisoder, men WOW-episoden var veldig bra til tider. Episoden hvor Cartman kjøper kjønnshår er også veldig bra. Alle episoder med Butters er knall.

Lenke til kommentar
South Park er helt sykt bra. Har sett alle episodene som har kommet ut, men har vanskelig med å komme opp med en favoritt. "Good times with weapons" og "The Return of the Lord of the Rings to the Two Towers" er ihvertfall favoritter som jeg kommer på i farta.

Jeg har tenkt å bestille noen south park sesonger fra www.play.com

Er det noen som har erfaring fra denne siden? Det står "Free delivery on everything", men gjelder dette for Norge og? Evt. hvor mye må jeg betale i frakt sånn ca?

7738419[/snapback]

Region 2-sesongene er dårlige i forhold til R1.. Kjøp heller fra USA :)

Lenke til kommentar

Jeg liker South Park. Men det er liksom det og. Men den har en av verdens beste episoder.

"Ginger Kids" tror jeg må være noe av det morsomste jeg har sett. Den scena der foreldra til noen med rødt hår og fregner forteller hvordan du er garantert en unge _uten_ rødt hår og fregner er hysterisk. Den er også en liten hilsen til han ene bak serien som skal få seg en unge, og med en asiatisk kvinne såklart :)

Sangen til slutt er også veldig catchy og morsom.

Bare noe så enkelt som at Cartman skal utrydde alle folk med rødt hår og fregner er for meg genialt.

Favorittperson må være Stan's far, eller Big Gay Al.

Endret av mecha slin
Lenke til kommentar
Er det bare meg som mener Sesong 10 er den absolutt beste sesongen?

Bare for å nevne noen klassikere:

Wow-Episoden

Satan har halloween fest episoden, er de mobber Stewe Irwin

De 2 episodene der Cartman drar fram i tid for å spille Wii

Den episoden der Stan blir trener for et Pee-wee hockey lag, der de også mobber Stewe Irwin 2ganger!

:love:

7625476[/snapback]

Nei, du er ikke den eneste. Jeg er stor South Park fan, og mener denne sesongen har vært meget bra. Vanskelig å si om det er den morsomste, men den er i toppsjiktet. South Park blir bare bedre og bedre, og humoren blir dypere og dypere.

Lenke til kommentar
Butters er morsom han, men han er ikke en karakter fra de "originale" episodene (s 1-4). Det er liksom klassikerne på en måte. Men etterhvert så kom det flere.

7652805[/snapback]

Klassikerne i dine øyne kanskje. Sesong 1-4 er bra det, men jeg syns South Park ble enda bedre etter disse sesongene, og her er Butters en ganske sentral karakter.

Lenke til kommentar
Butters er morsom han, men han er ikke en karakter fra de "originale" episodene (s 1-4). Det er liksom klassikerne på en måte. Men etterhvert så kom det flere.

7652805[/snapback]

Klassikerne i dine øyne kanskje. Sesong 1-4 er bra det, men jeg syns South Park ble enda bedre etter disse sesongene, og her er Butters en ganske sentral karakter.

7740441[/snapback]

Tok feil. Butters har vært med siden begynnelsen, men på den tiden sa han ikke mye. Det var i sesong 3 han begynte på snakke litt. Uansett så har jeg funnet en definisjon på hva som er de klassiske episodene - alle episodene før de begynner i fourth grade, altså med den klassiske introen/starten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...