ultimatedeskjet Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Må si meg enig. Og Canada er ikke morsomt lenger. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Første scenen der hu jenta queefer på Butters redda hele episoden. Ellers grei episode. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ganske dårlig episode. Grei skuring, men ikke spesielt morsomt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Syns ikke det var no morsomt :/ Bare teit egentlig, med fising og queefing. Det er best når handlingen er tatt fra virkeligheten ^^ Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Må si meg enig. Og Canada er ikke morsomt lenger. syns du svenskevitser er morsomt? vel canada er som sverige er for oss, for usa. så folk syns vel det er morsomt i statene. for min del elsker jeg hvordan de alltid mobber canada. episoden generelt var grei, bortsett fra at jeg trodde den skulle bli mye bedre, men var morsomt å se cartman så hissig. tok jo helt av da, de reagerte så kraftig at det var morsomt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 syns du svenskevitser er morsomt? Kan ikke svare for andre, men jeg synes ikke det, nei. Var morsomt da jeg var 7 år. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 syns du svenskevitser er morsomt? Kan ikke svare for andre, men jeg synes ikke det, nei. Var morsomt da jeg var 7 år. Hvorfor skriver svenskene aldri noe på fødselsdagskakene? - De får dem ikke inn i skrivemaskinen. du lo ikke av den? da må jeg desverre si at ditt funnybone er knekt. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Første scenen der hu jenta queefer på Butters redda hele episoden. Ellers grei episode. Definisjon på ordet queef hos Wikipedia Video av fenomenet Alternativt lenke (video) Endret 3. april 2009 av G Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Denne episoden va utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Denne episoden va utrolig kjedelig. kanskje de var derfor at det var ein aprilsnarr? Endret 3. april 2009 av n00b1 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg synes episoden var veldig morsom, lo veldig mye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Kjedelig episode. Er så utrolig lei av fise-vitsene til Terrence and Phillip. Det var morsomt for 10 år siden.. Endret 3. april 2009 av medlem-122769 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kanskje det er på tide å se 10 år gamle episoder da. Mange av de er top 10 hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Everyone who seen Mysterion say YAAAAY bwahahah Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Småartig episode. T & P er ikke så morsomt lenger, men Canada er fortsatt artig. 6/10 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har hatt ca to uker der jeg har så og si pløyd igjennom alle episodene. Digger det mer og mer. Kommentarsporene er gull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 South Park er som Seinfeld og andre komedier. Du må ha sett ganske mange episoder for å se humoren i karakterene. Etterhvert er det også blitt mye internhumor som bare fans av serien vil forstå. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 South Park-skaper Matt Stone disser nordmenn. Kanskje dukker det opp litt Norge-hets i en av seriens kommende episoder? hehe , det hadde vært litt rått Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Syns ikke forrige episode var noe særlig. Lo dog godt da de sa "Canada network, the only channel in canada!" Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Den nye episoden ser ganske bra ut. Håper vi får noen gode talkshow-parodier ala David Letterman. http://www.southparkstudios.com/clips/223819/ Endret 8. april 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå